Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@16:37:53 GMT

نقی‌زاده: رقابت با پرسپولیس خیلی سخت است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۸۲۶

نقی‌زاده: رقابت با پرسپولیس خیلی سخت است

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی، رقابت کردن با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را سخت و دشوار توصیف کرد.

میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره عملکرد پارس جنوبی در نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: در مجموع ما عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم نایب قهرمان شویم. البته می‌توانستیم صدرنشین باقی بمانیم، ولی به‌هرحال قسمت این بود که دوم شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس هم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفت و شرایط این تیم با دیگر تیم‌ها متفاوت است.

وی در مورد رقابت تیمش با پرسپولیس در بالای جدول گفت: پرسپولیس یک تیم پرمهره و باکیفیت است که بازیکنانش سه سال است در کنار هم بازی می‌کنند. رقابت کردن با پرسپولیس برای قهرمانی بسیار سخت است، ولی ما تلاش می‌کنیم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم و در پایان مسابقات جایگاه مناسبی در جدول داشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی در خاتمه تصریح کرد: طبیعتاً با این نتایجی که پرسپولیس گرفته است، باید آنها  را مدعی اول قهرمانی دانست، ولی ما در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم نتایج بهتری بگیریم و هدف‌مان این است که تا پایان لیگ در جمع مدعیان قهرمانی قرار داشته باشیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S28,3,27/CT1 موضوعات مرتبط مهدی تارتار پرسپولیس تهران پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو