Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@23:46:19 GMT

وزیر خارجه انگلیس: مذاکرات برگزیت متوقف نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۹۳۷

وزیر خارجه انگلیس: مذاکرات برگزیت متوقف نخواهد شد

«بوریس جانسون» در واکنش به تصویب طرحی جدید در مجلس عوام انگلیس تاکید کرد چنین طرحی روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا را متوقف نخواهد کرد.

خبرگزاری مهر: «بوریس جانسون» در واکنش به تصویب طرحی جدید در مجلس عوام انگلیس تاکید کرد چنین طرحی روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس در واکنش به تلاش نمایندگان مجلس عوام انگلیس برای دخیل کردن پارلمان در روند تصمیم گیری برگزیت گفت چنین اقداماتی واقعیت را تغییر نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانسون با اشاره به پیوستن ۱۱ نماینده مجلس عوام به طرح دخیل کردن پارلمان در تصمیم گیری نهایی در خصوص برگزیت، آن را بی اهمیت خواند و گفت هر چند پارلمان حق دارد در مورد مسائل کشور نظر دهد اما روند مذاکرات برگزیت غیرقابل توقف است.

گفتنی است طرح کلی دولت «ترزا می» نخست وزیر انگلیس برای «برگزیت» روز چهارشنبه در رأی گیری پارلمان این کشور، با مخالفت جدی قانونگذارانی روبرو شد که خواهان اِعمال تغییراتی در این طرح بودند.

در این رأی گیری، ۳۰۹ نفر از اعضای پارلمان انگلیس (در برابر ۳۰۵ رأی مخالف) به نفع اصلاحیه ای رأی دادند که به قانونگذاران برای نظارت بر توافق نهایی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اختیار و قدرت عمل بیشتری می دهد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • پاپ فرانسیس: جنگ غزه و اوکراین را متوقف کنید
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت