Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@04:48:00 GMT

تغییر چهره 1200 کیوسک مطبوعاتی در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۹۹۶۲

تغییر چهره 1200 کیوسک مطبوعاتی در تهران

در حال حاضر 1200 کیوسک مطبوعاتی شهر تهران وجود دارد.قطعا این تعداد از کیوسک می‌تواند در مبلمان شهری بسزایی داشته باشد.شهرداری قصد دارد چیدمان این کیوسکها را تغییر دهد.

ایران آنلاین / در راستای تشریح جزییات تغییر چهره دوباره کیوسک های نشریات که پیش‌تر خبر آن را کامران زنگیشه مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران داده بود، مجتبی یزدانی معاون هماهنگی امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: با هدف طراحی مناسب برای کیوسک‌های مطبوعاتی و همخوانی آنها با مبلمان شهری و همچنین ایجاد امکاناتی برای متصدیان و مخاطبان این کیوسک‌ها، انجام طراحی‌های جدید برای این کیوسک ‌ها در حال انجام است و مراحل پایانی را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر نمونه آزمایشی از کیوسک‌های با طراحی جدید ظرف سال‌های گذشته در محور انقلاب جای‌گذاری شد اما این کیوسک‌ها مشکلاتی در حوزه امکانات برای متصدیان و مخاطبان دارد که با تعامل اتحادیه و متصدیان و شهروندان این مشکلات حل خواهد شد و نهایتا طرح نهایی پیاده‌سازی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مناطق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: در طراحی جدید روزنامه‌ها به صورت عمودی بر روی میله‌هایی قرار می‌گیرند که تنها تیتر و لید آنها برای مخاطبان قابل نمایش خواهد بود. به این ترتیب دیگر کیوسک‌های روزنامه نمی‌توانند از طریق گذاشتن تخته و سنگ موجب سد معبر در معابر عمومی شوند.

یزدانی تاکید کرد: با توجه به افزایش روزنامه‌ها و محدودیت برای افزایش سطح نمایش روزنامه‌ها در دکه‌های فعلی ناچار بودیم نمایش روزنامه‌ها را به صورت عمودی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 1200 کیوسک مطبوعاتی شهر تهران وجود دارد، افزود: قطعا این تعداد از کیوسک در شهر تهران می‌تواند در مبلمان شهری بسزایی داشته باشد لذا با طراحی مناسب این کیوسک‌ها علاوه بر حل معضلات سطح نمایش روزنامه‌ها و متصدیان این کیوسک‌ها همخوانی با مبلمان شهری و حل مشکلاتی همچون هزینه و نحوه تولید کیوسک‌ها انجام خواهد شد./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال

به گزارش پارس نیوز ، طی توافقی که مدیران هلدینگ خلیج فارس داشتند قرار بر این شده که نام استقلال تهران به نام استقلال خلیج فارس تغییر پیدا کند.

 

احتمالا این تغییر با اتمام فصل خواهد بود و استقلال در فصل آتی با نام استقلال خلیج فارس وارد مسابقات خواهد شد.

از این رو پسوند تهران از کنار نام استقلال حذف می‌شود و هواداران این تیم به زودی با نام استقلال خلیج فارس مواجه خواهند شد.

منبع : خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • تغییر نام دوباره و غیرمنتظره استقلال
  • عکس| تغییر چهره باورنکردنی حسام نواب صفوی
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • کودتا در کاخ سفید/ تلاش‌های نافرجام برای برکناری سخنگوی دولت بایدن
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)