Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@23:26:00 GMT

افزایش دامنه طرح LEZ به محدوده زوج و فرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۰۲۲۲

افزایش دامنه طرح LEZ به محدوده زوج و فرد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تسری اجرای طرح LEZ به محدوده زوج و فرد علاوه بر محدوده طرح ترافیک خبر داد.

محسن پورسیدآقایی، با بیان اینکه طرح LEZ، طرح بسیار خوبی است که حتما با جدیت ادامه می‌یابد، گفت: حتی در نظر داریم دامنه اجرای این طرح را از محدوده طرح ترافیک به منطقه زوج و فرد تسری دهیم و قصد توسعه حدود اجرای طرح LEZ را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان پوشش طرح LEZ برای کل تهران امکان پذیر نیست، گفت: در طرح LEZ  خودروها با دوربین رصد می‌شوند اما در حال حاضر آمادگی کافی برای تجهیز کل شهر  به دوربین شماره‌خوان را نداریم و به همین منظور این طرح در محدوده زوج و فرد و طرح ترافیک که تحت پوشش دوربین‌ است اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه دوربین‌ها پلاک خودروها را ثبت و در سیستم سیمفا بررسیی‌شود، در صورتی که معاینه فنی نداشته باشد با استفاده از سرورهای ناجا برگه جریمه برای آنها صادر شود، گفت: امیدواریم چرخش اطلاعات با همکاری همه دستگاه‌های دخیل در این امر با دقت و سرعت انجام گیرد تا این طرح به سرانجام برسد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.   به گزارش مهر، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و … که صبح امروز برگزار شد، گفت: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.   وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.   موسوی‌پور ادامه داد: در بستر آزادگان از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده است.   وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اعلام کرد: قطعاً اجرای طرح ترافیک جدید امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • «طرح ترافیک جدید» امسال اجرایی می‌شود؟
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس