Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@09:37:55 GMT

دردسر تازه برای همسر ستاره سرشناس فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۰۴۱۰

دردسر تازه برای همسر ستاره سرشناس فوتبال

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جورجينا رودريگس همسر جوان كريس رونالدو شايد تا قبل از آشنايي با كريس زندگي كم حاشيه و بي‌دردسري داشت ولي از زماني كه زندگي مشتركش را با ستاره پرتغالي رئال آغاز كرده به شدت زير ذره‌بين ريزبين و نكته‌سنج منتقدان است. حالا او به خاطر به تن كردن يك كت با كلي حرف و حديث روبه‌رو شده و انتقادات زيادي از او مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او كه سه هفته پيش زايمان كرد و دختر خودش و كريس را به دنيا آورد اين روزها هواداران زيادي دارد كه دائما به تمجيد و تحسين از او مي‌پردازند و تيپ او را مورد ستايش قرار مي‌دهند. ولي در اين ميان منتقديني هم دارد و حالا به خاطر پالتوي پوستي كه در جريان مراسم توپ طلا به تن كرده و عكسي را از خودش منتشر كرده بود به دردسر افتاده.

 

جورجيناي 23 ساله كه شنيده مي‌شود در سال 2018 قرار است جشن ازدواجش با كريس را برگزار كند در هنگام سفر به پاريس براي همراهي رونالدو در مراسم توپ طلا، كتي از جنس پوست متعلق به برند سيلوينا ماروتي را به تن داشت كه قيمت آن حدوداً 3600 يورو است. او در جريان اين مراسم اين كت را با پيراهني مشكي استفاده كرد.

 

انتشار تصاويري از جورجينا با اين كت جنجالهاي زيادي را حتي بين فالوورهايش به راه انداخته‌‌؛ چراكه جنس پوست اين كت، پوستي طبيعي است و بدين ترتيب دوست داران محيط زيست و حيات وحش او را به خشونت عليه حيوانات متهم كرده‌اند.

 

طراح اين كت در صفحه رسمي‌‌اش در اينستاگرام نوشت كه كتي كه جيو به تن داشته طراح اوست و مدل ميلان اين كمپاني است. او در صفحه‌‌اش دراينستاگرام نوشت:«جورجينا كت مدل ميلان ما را در مراسم توپ طلا به تن داشت. اين فوق‌‌‌العاده است.» و اين پست را با 17 هشتگ منتشر كرد كه يكي از آنها «فشن پوست» است و بدين ترتيب ذكر كرده كه جنس پوست اين كت، از پوست طبيعي است و از تركيبات مصنوعي استفاده نشده.

 

برخي از كاربران درانتقاد از جورجينا در استفاده ازپوست طبيعي حيوانات و پوشيدن چنين كتي نوشته اند:

 

*او پول كريس را دارد ولي خيلي بي‌كلاس است. اين كت فاجعه است.

*ولي چه كسي كت پوست مي‌پوشد؟ اين وحشتناك است

*لطفاً جورجينا، بگو كه پوست اين كت، طبيعي نيست.

*قتل

*صنعت پوست حيوانات ظالمانه‌ترين صنعت ممكن است. اين بي‌دانشي است كه اجازه مي‌دهند تا اين تعداد حيوان را قرباني كنند كه تو بدرخشي و برجسته باشي.

*حيوانات را در زندان‌هاي كوچكي نگه مي‌دارند و با الكتريسيته نابودشان مي‌كنند تا ولع برخي انسان‌ها را برآورده كنند. اين ظالمانه است.

 

خبر ورزشی

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی