Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@18:48:43 GMT

آخرین وضعیت جسمی"غلامرضا صنعتگر"

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۰۴۸۲

مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر گفت: این خواننده به دلیل فشار خون بالا همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می خواهم برای این خواننده و هنرمند عزیز دعا کنند. ناطقان: محمد حوتیان مدیر برنامه های غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده کشورمان، درباره آخرین وضعیت جسمانی این خواننده گفت: مرحله اول شیمی درمانی این خواننده پشت سر گذاشته شده و قرار بود مرحله دوم بعد از ماه صفر انجام شود اما به دليل وضعيت بدى كه وى دارد هيچ چيز مشخص نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این خواننده به دلیل فشار خون بالا در بخش مراقبت های ویژه بستری است و انجام مرحله دوم شیمی درمانی مشخص نیست، فقط از مردم می خواهم برای سلامتی این خواننده و هنرمند عزیز دعا کنند. 
حوتیان خاطرنشان کرد: هنرمندان از طریق تماس تلفنی با من جویای احوال غلامرضا صنعتگر هستند چون تلفن این هنرمند خاموش است و  توانایی پاسخگویی ندارد.
گفتنی است؛ غلامرضا صنعتگر خواننده و نوازنده موسیقی پاپ کشورمان از روز دوشنبه دهم مهر ماه به دلیل تشدید عارضه کبدی ناگزیر به انتقال به بیمارستان شد و هنوز تحت درمان است. 
منبع: میزان برچسب ها: غلامرضا صنعتگر ، فشار خون بالا ، شیمی درمانی

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد

ایسنا/آذربایجان شرقی ترکیب تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی اعلام شد.

تراکتور و ذوب‌آهن در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس حمید مطهری، حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری را به میدان می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، در نقطه مقابل، محمد ربیعی، پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا ،محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهردادرضایی و محمدحسین اسلامی‌ را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست