Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی آستارا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: با تغییر شرایط جوی در روزهای گذشته، برخی درختان میوه های هسته دار این شهرستان شکوفه داده اند.
ایرج شیارکار افزود: شکوفه های درختان گیلاس، زردآلو و آلوچه در حیاط بسیاری از شهروندان دیده می شود و حتی در برخی خانه ها، میوه دادن درختان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی زمان اصلی شکوفه دادن این درختان را فصل بهار ذکر و اظهار کرد: با وجود بی برگ بودن شاخه های درختان، سفیدی شکوفه های پاییزی به طبیعت آستارا زیبایی خاصی داده است.
شیارکار خاطرنشان کرد : سرد شدن هوا و بارش باران و برف باعث ریختن شکوفه ها و مانع به بار نشستن آنها خواهد شد و احتمال وارد شدن خسارات به درختان میوه نیز وجود دارد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و هفت هزار و 500 هکتار اراضی کشاورزی در غرب استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صادرات ۲۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی از کردستان
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • توصیه های هواشناسی کشاورزی
  • ابتلای درختان نارنج شیراز به بیماری نماتد
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • شکوفه درختان گلابی باغات روستای جغدان به روایت تصویر
  • سامانه بارشی جدید در راه جنوب غرب خوزستان 
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه