Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@07:29:11 GMT

امید برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس برای فتح دوگانه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۱۲۹۵

خرداد:نتایج پرسپولیس مقابل تیم‌های باقیمانده جام حذفی، نشان می‌دهد تیم برانکو امسال شانس بالایی برای قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی خواهد داشت.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، پرسپولیس شانس بزرگی برای کسب هر دو عنوان قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر دارد؛ اتفاقی که پیش از این تنها دو بار رخ داده است.
سایپای ذوالفقارنسب نخستین تیمی بود که دوگانه لیگ و حذفی را به دست آورد و 5 سال بعد، پرسپولیس پروین هم با قهرمانی لیگ و سپس شکست دادن استقلال در فینال جام حذفی به همین عنوان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا پرسپولیس برانکو، می‌تواند بعد از تقریبا دو دهه، دوباره این کار را تکرار کند. تا اینجای کار سپاهان، فولاد، پارس‌جنوبی، پیکان، ذوب‌آهن و سایپا حذف شده‌اند و مهم‌تر، کارنامه پرسپولیس مقابل لیگ برتری‌های باقیمانده در جام حذفی است.
استقلال خوزستان، تراکتورسازی، استقلال، گسترش‌فولاد و صنعت‌نفت که لیگ برتری‌های جام حذفی هستند، همه در دور رفت لیگ برتر به تیم برانکو باخته‌اند و جالب اینکه به جز صنعت‌نفت، همه این تیم‌ها در ورزشگاه خانگی‌شان مقابل پرسپولیس شکست خوردند.
صدرنشینی لیگ برتر و رویارویی با تیم‌هایی که پرسپولیس قبلا شکست‌شان داده، برانکو را در مسیر اتفاقی بزرگ قرار داده؛ تکرار دوگانه‌ای که در باشگاه، فقط یک بار به دست پروین رقم خورده بود. برچسب ها: پرسپولیس ، لیگ برتر فوتبال ایران ، برانکو ایکوانکوویچ ، جام حذفی ، فوتبال ایران ، بادران

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • نگاهی به آمار بازی جذاب؛آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار»
  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم