Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-28@14:10:23 GMT

۲۳ شهید در حمله جنگنده‌های عربستان به یمن

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۳۱۱۰

۲۳ شهید در حمله جنگنده‌های عربستان به یمن


حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن، ۲۳ شهید بر جا گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل امتداد نیوز به نقل از المیادین، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی منطقه الحصبه در شمال صنعا و بخش صِراوح در غرب مارب را بمباران کردند.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک پل واقع بین البَرح و مَقْبَنه در جنوب غرب تعز، 12 تن به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع میدانی گفتند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حلقه محاصره مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در دو بخش المخا در تعز و الخوخه در الحدیده را تنگ‌تر کردند.

از سوی دیگر درگیری‌ها بین مزدوران منصور هادی و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در منطقه کاخ ریاست‌جمهوری و پادگان التشریفات و تپه سوفیتل واقع در استان تعز از سر گرفته شد.

در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق غمر و رازح در صعده، 11 تن به شهادت رسیدند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع نظامیان سودانی در پایگاه العارضه و روستای الحجل در جیزان را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

همچنین مراکز تجمع نظامیان سعودی در دو پایگاه السُدیس، نهوقه و دو پایگاه المَخروق و رجلا در نجران هدف حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

نیروهای یمنی مراکز تجمع نظامیان سعودی در الربوعه و رشته کوه‌های الشیبانی در عسیر را هدف قرار دادند.

طی ماه‌های گذشته، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان به این کشور، حملات خود به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها در جبهه‌های مختلف را تشدید کردند.

این در حالی است که در ماه سپتامبر، مواضع متجاوزان در نجران، عسیر، و جیزان شاهد بیشترین عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بودند که در پی آن خسارات سنگینی به ارتش سعودی و تجهیزات جنگی مختلف آن وارد شد.

در مقابل جنگند‌ه‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت