Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ سرهنگ جابر پاپری روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: یک دستگاه خودرو پراید با پنج سرنشین شب گذشته پس تقاطع هوایی دلوار از جاده منحرف و واژگون شد.

وی بیان کرد: در این حادثه 2 تن از سرنشینان که از اعضای یک خانواده بودند براثر واژگونی خودرو به بیرون پرت شده در دم جان باختند و بقیه سرنشینان مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است اظهار داشت: به رانندگان توصیه می شود همیشه با سرعت مطمئنه حرکت کنند زیرا علت اصلی بیشتر تصادفات سرعت زیاد خودرو است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده بتواند در هنگام وقوع حادثه خودرو خود را کنترل و قدرت تصمیم گیری مناسب را داشته باشد.

وی تاکید کرد: استفاده از کمربند برای همه سرنشینان خودرو ضروری است و در حادثه یاد شده اگر سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده می‌کردند، به احتمال زیاد از تلفات جانی جلوگیری می‌شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت