Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس که در هفته‌های گذشته عملکرد فوق العاده‌ای از خود به جا گذاشته، اکنون با شرایطی متفاوت مقابل بادران حاضر خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کمال کامیابی نیا هافبک پرسپولیس که طی هفته‌های اخیر با حضور محسن ربیع خواه در پست هافبک دفاعی با شرایط مناسبی در خط میانی حضور یافته و بیشتر وظایف تهاجمی را برعهده داشته، در دیدار امروز و در غیاب شماره ۱۸ این تیم باید به تنهایی در جنگ‌های میانه میدان حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیابی‌نیا که برخی موفقیت‌های او را در این مدت در کنار دستیابی به آمادگی ایده آل بدنی و قرار گرفتن در فرم تاکتیکی به حضور ربیع خواه به عنوان بازیکن کارگر در میانه میدان مرتبط می‌دانند، امروز باید در غیاب این بازیکن نشان دهد که همچنان همچون فصل گذشته قادر خواهد بود در درگیری‌های فیزیکی و تاکتیکی میانه میدان به شماره یک تیمش تبدیل شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز