Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله دستغیب، گفت: مراسم بزرگداشت شهادت شهید دستغیب در یک هزار و ۴۰۰ کانون مساجد فارس شب گذشته برگزار شد.

حجت الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس با اشاره به سالروز شهادت شهید آیت الله دستغیب، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم بزرگداشت شهادت شهید دستغیب در یک هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد فارس شب گذشته (23 آذر) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه مراسم دعای کمیل به یاد شهید دستغیب و همراهان شهیدش در تمامی کانون های مساجد برگزار شد، تاکید کرد: ثواب قرائت طرح «تلاوت نور» در این شب به آن شهید فقید اهدا شد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل

مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در غرب کابل در نخستین ساعات صبح امروز، مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (ع) را برگزار کردند؛ این مراسم با حضور جمعیت گسترده‌ مؤمنان و محبان اهل بیت‌(ع) برگزار گردید.

آیت الله حجت، از سخنرانان این مراسم معنوی گفت: مقام امامت نیاز به شناخت عمیق دارد و علما برای آگاهی بخشی به مردم در شناخت مقام و جایگاه امام تحقیق کنند.

امروز ۲۵ شوال مصادف با شهادت امام جعفرصادق(ع) می‌باشد؛   امام جعفرصادق(ع) بیش از ۴ هزار شاگرد متخصص در بخش‌های مختلف علوم تربیت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • دارالعباده سراسر ماتم وعزا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان