Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:41:05 GMT

آسان‌ترین راهکار‌های طب سنتی برای تقویت حافظه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۴۸۵۱

یک متخصص طب سنتی در رابطه با بهترین راهکار‌ها برای تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش میزان، حسین محمدی گفت: یکی از عواملی که سبب تقویت حافظه می‌شود، خوردن چای سنتی، چای سبز و قهوه است، اما کمتر به این موضوع پرداخته شده است.

وی افزود: خوراکی‌ها و مواد غذایی مانند توت، زغال اخته، انگور، مرکبات، اسفناج، هویج، کلم بروکلی، موز، مویز، گوجه فرنگی، نارگیل، گردو، عسل، عناب، تخم مرغ، ماهی و سیب زمینی در تقویت حافظه نقش چشم گیری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص طب سنتی یکی از بهترین راهکار‌های تقویت حافظه را ورزش کردن دانست و اظهارکرد: انجام ورزش‌های هوازی نقش قابل توجهی در تقویت حافظه دارد ضمن اینکه افراد باید توجه داشته باشند که برای اینکه دچار فراموشی نشوند باید به اندازه کافی بخوابند.

محمدی جویدن آدامس را یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تقویت حافظه دانست و تصریح کرد: جویدن آدامس و یا کندر می‌تواند تا حدود زیادی سبب تقویت حافظه شود و این کار جزء یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای تقویت حافظه به شمار می‌آید.

وی خوردن شکلات تلخ را به افرادی که دچار فراموشی می‌شوند توصیه کرد و گفت: پیشنهاد می‌شود افرادی که احساس می‌کنند بیش از اندازه دچار فراموشی می‌شوند روزانه خوردن شکلات تلخ به همراه دمنوش گل مریم را در برنامه‌های خود قرار دهند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی

با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیمارستان ها و مراکز درمانی در زمره مهم ترین اهداف حملات ارتش اسرائیل در خلال این نبرد بوده اند. بیمارستان شفا در خلال این نبرد شاهد سه مرحله از جنایات نظامیان صهیونیست بوده اند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پس از سپری شدن بیش از 200 روز از نبرد مفتضحانه و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بیمارستان شفا، به عنوان یکی از مهم ترین مراکز درمانی باریکه غزه شاهد حملات، اشغال، محاصره و تخریب مکرر نظامیان اسرائیلی قرار گرفته است. سه مرحله از جنایت های رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفاء عبارتند از:

 

.

 

مرحله اول: دستاوردسازی خیالی (روز چهلم تا چهل و هشتم نبرد)

ارتش رژیم صهیونیستی برای ارائه دستاورد به افکارعمومی خود، عملیات زمینی در غزه را بیمارستان شفاء‌کشاند. این حمله با این بهانه آغاز شد که زیر بیمارستان مقر فرماندهان حماس قرار دارد. اما پس از حمله وحشیانه به کادر درمان و کشته شدن بیماران هیچ نتیجه ای حاصل نشد. این عملیات رسانه های رژیم صهیونیستی «رسوایی» لقب گرفت.

مرحله دوم:‌ محاصره (روز یکصد و هفتادم تا یکصد و هشتاد و دوم)

ارتش رژیم اسرائیل اقدام به محاصره 12 روزه بیمارستان شفاء در ایام ماه مبارک رمضان نمود. در این ایام، اخبار تعرض، اسارت و عدم دسترسی به مایحتاج غذایی و درمانی به گوش می رسید. تخریب کلینیک تخصصی و از بین بردن زیرساخت ها و محاصره 107 بیمار بستری در این بیمارستان در نهایت به شهادت 21 بیمار منجر شد.

حماس: جنایات اشغالگران در بیمارستان شفا، جنایاتی جنگی استافشای ابعاد جدید از جنایات هولناک صهیونیست‌ها در مجتمع شفاء

 

مرحله سوم: فاجعه انسانی (روز یکصد و هشتاد و چهارم)

پس از اعلام خفت بار اتمام عملیات زمینی علیه نوار غزه، حملات به بیمارستان ادامه یافت. خروج پیکر 409 شهید از گورهای دسته جمعی و خاک های اطراف بیمارستان، مفقود شدن بیش از 1500 نفر، نابودی بیش از هزار واحد مسکونی اطراف بیمارستان و به آتش کشیدن بخش های خدماتی بیمارستان، گوشه ای از جنایات نظامیان صهیونیست در این برهه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیمارستان شفاء، حافظه ی جنایات رژیم صهیونیستی
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم بهتر است؟
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر