Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مسابقه که با حضور تعداد اندکی تماشاگر و برخی از خانواده ها در مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد یزد برگزار شد، تیم نوین فولاد یزد توسط میثم سلطانی ، امید افشون و فراز فرهودی به گل رسیدند.
تیم امید نوین فولاد یزد در هفته ششم و دور برگشت این مسابقات در روز جمعه هفته آینده در سیرجان به مصاف تیم گل گهر این شهرستان خواهد رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوین فولاد یزد در گروه اول با تیم های فجر شهید سپاسی و برق شیراز ، پارس جنوبی جم بوشهر ، ایران جوان بوشهر و گل گهر سیرجان هم گروه شد.
مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کنند و در مرحله بعد در 2 گروه، مسابقات به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود و مسابقات به صورت متمرکز برگزار می شود، در پایان تیم های اول و دوم به لیگ برتر امید در فصل 98_97 صعود می کنند.
این مسابقات در مجموع در کشور به خاطر بعد مسافت و منطقه جغرافیایی در چهار گروه رقابت های خود را زیر نظر فدراسیون فوتبال انجام می دهند.
همچنین در گروه دوم تیم های عقاب و پیکان تهران ، پرسپولیس قائم شهر ، شهرداری نوشهر ، مقاومت بابل و نساجی مازندران حضور دارند.
تیم های شهرداری تبریز ، هفت ستاره ارومیه(شهرداری) ، کاسپین قزوین ، گسترش فولاد تبریز ، شهرداری و آذر مغان در گروه سه و همچنین تیم های سپاهان اصفهان ، گهر شیرین فراز درود ، شاهین شهرداری بوشهر ، خیبر خرم آباد ، آلومینیوم اراک و پرسپولیس شیراز در گروه چهار قرار دارند.
تیم نوین فولاد یزد تنها نماینده این استان در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای کشور است.
در حال حاضر 22 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتسال ساحلی استان یزد در رده های مختلف سنی در رقابت های کشوری حضور دارند.
7536/ 2047/ خبرنگار: کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلی اشکورجیری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک