Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دومین دوره مسابقات موتور کراس جمهوری اسلامی ایران روز جمعه با قهرمانی تیم تهران در شهر بافق از توابع استان یزد پایان یافت و تیم های کرمان و توابع تهران دوم و سوم شدند.
به گزارش خرداد ،این مسابقات با حضور افزون بر 100 موتور سوار از 20 استان در پنج کلاس در پیست آبشار بافق برگزار شد. همچنین در کلاس 65 سی سی ، علیرضا حسین احدی از هرمزگان ، محمد سینا داشگر از خراسان جنوبی و امیر بیدی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در کلاس 150 سی سی نیز ، محمد حسین دانش پژو و پیمان علیزاده از تهران و پوریا ثابتی فر از کرمان و در کلاس 250 سی سی پیشکسوتان ، حمید مهین خاکی از توابع تهران ، فرهاد عبدالله زاده از تهران و جواد بیدی از توابع تهران اول تا سوم شدند. در کلاس 450 سی سی پیشکسوتان ، محمود جدیدی و مجید نصیرلو از تهران ، فریدون نورمحمدان از کرمان و همچنین در کلاس 250 جوانان نیز ، علی برزو زاده از خراسان جنوبی، رضا نادری از تهران و افشین سیروس از همدان مکان های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در کلاس کلاس 450 سی سی جوانان ، امیر رضا ثابتی فر از تهران ، مهران عسکری از قزوین و مرآت نراقی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند. در این رقابت ها تیم بافق به عنوان تیم نمونه اخلاق برگزیده شد. مرکز شهرستان 50 هزار نفر بافق در 120 کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.  برچسب ها: تهران ، مسابقات موتور کراس ، شهر بافق

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت