Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@09:51:18 GMT

نتانیاهو برای هفتمین بار بازجویی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۵۸۲۴

نتانیاهو برای هفتمین بار بازجویی می شود

پلیس رژیم صهیونیستی صبح امروز (جمعه) برای هفتمین بار از زمان آغاز تحقیقات از نخست وزیر این رژیم در حدود یک سال قبل در دو پرونده مربوط به فساد، تحقیقاتی را از وی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، بازپرسان مرکز تحقیقات پلیس این رژیم وارد محل اقامت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند تا برای هفتمین بار در طول یک سال اخیر وی را در دو پرونده فساد مشهور به پرونده‌های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مورد بازجویی قرار دهند و احتمالا این آخرین بازجویی از وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه تلویزیونی اسرائیلی به نقل از یک منبع آگاه از روند تحقیقات اعلام کرد، نتانیاهو در بازجویی قبلی نتوانست شک و تردیدها علیه‌اش در پرونده مشهور به هدایا را کنار بزند.

پرونده ۱۰۰۰ مربوط به هدایای گرانبهای جیمز باکر، تاجر و میلیاردر استرالیایی و آرنون میلچن، یک تاجر استرالیایی-آمریکایی است.

پرونده ۲۰۰۰ نیز به مذاکرات نتانیاهو با آرنون موزیس، ناشر روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت برای حمایت خبری بهتر از او در مقابل تحت فشار قرار دادن رقیبش یعنی روزنامه "اسرائیل الیوم" اختصاص دارد.

اما نتانیاهو تمامی اتهامات مطرح شده را نمی‌پذیرد.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه

بنیامین نتانیاهو، در واکنش به گمانه زنی های مطرح شده در رسانه های بین المللی در مورد احتمال صدور قرار تعقیب بین المللی دیوان لاهه علیه مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی به اتهام جنایات جنگی در نوار غزه، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه زنی ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین المللی را نیز تهدید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت اسرائیل تحت رهبری من با هرگونه تلاش از سوی دادگاه لاهه به منظور تضییع حقوق این رژیم در دفاع از خود مقابله خواهد کرد.

وی افزود: ما در برابر تهدیدات علیه نظامیان و مسئولین کابینه خود از سوی دادگاه لاهه سر خم نخواهیم کرد.

رسانه های صهیونیستی در روزهای اخیر به کرات از جلسات مقامات ارشد حقوقی و سیاسی رژیم صهیونیستی با نتانیاهو به دلیل احتمال صدور قرار تعقیب دادگاه لاهه علیه مقامات ارشد نظامی و سیاسی اسرائیلی به اتهام ارتکاب نسل کشی و جنایات جنگی در نوار غزه پرده برداشته اند.

تدابیر جدید دیوان لاهه در رابطه با جنگ در غزه

 

گفته می شود نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگسترس در تلاش اند تا مانع از هرگونه صدور تعقیب بین المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین المللی لاهه شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • نتانیاهو مانع از انعقاد توافق درباره جنگ غزه می‌شود
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • حماس: اسرائیل راهی جز مذاکره ندارد
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه