Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:12:21 GMT

وزیر کشور وارد مشهد شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۷۲۹۵

وزیر کشور وارد مشهد شد

مشهد – ایرنا – عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور جمعه شب وارد مشهد شد و در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد توسط استاندار خراسان رضوی، فرماندهان انتظامی و مدیران استانی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور قرار است روز شنبه در همایش منطقه ای 'صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر' که با حضور مسئولان مبارزه با مواد مخدر پنج استان و خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود، سخنرانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی در بدو ورود وزیر کشور با ارائه گزارشی، با اشاره به ارتقای ساختار امنیتی استان بویژه شهرستان مشهد در حوزه انتظامی، گفت: چهار قرارگاه عملیاتی پلیس فرعی در مشهد ایجاد شده که اشراف امنیتی بر کل شهر دارند.
سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز با اشاره به وجود یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در منطقه حاشیه شهر مشهد، گفت: با توجه به ارتقای ساختارهای امنیتی در حوزه انتظامی، ساختار نیروی انتظامی در مشهد نیازمند بازنگری است تا هماهنگی و هم افزایی بیشتری در اقدامات پلیس ایجاد شود.
/5132/7489
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به تقویت سامانه فعال بارشی در استان پیش بینی می‌شود تا عصر امروز حجم بارش‌ها افزایش یابد که همراه با رعدو برق، بارش تگرگ، آبگرفتگی و سیلاب در برخی نقاط استان خواهد بود.

وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعدو برق با احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدیدایجاد رواناب و همچنین اختلال در سیستم حمل و نقل از دیگر مخاطرات این سامانه بارشی در خراان رضوی پیش بینی شده است.

بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، جوین، جغتای،  داورزن، نیشابور، فیروزه، کاشمر، ریوش، خواف، تربت حیدریه، قوچان، درگز، چناران، گلبهار، طرقبه – شاندیز، ارتفاعات و دامنه‌های بینالود و هزار مسجد و برخی نواحی مشهد پیش بینی شده است.

سامانه بارشی هم اکنون حوزه سبزوار، کوهسرخ، زاوه، طرقبه شاندیز، فریمان، رشتخوار، مشهد، جوین، نیشابور و محور‌های تربت حیدریه - باغچه، درگز - قوچان، رشتخوار- تربت حیدریه را فرا گرفته و موجب لغزندگی معابر شده است.

توصیه شده است: مردم استان از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیلها، صعود به ارتفاعات و سفر‌های غیر ضرور اجتناب و تردد در مناطق ییلاقی را مدیریت کنند.

دیگر خبرها

  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد