Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@12:41:20 GMT

شکست نامزد منفور جمهوری خواهان در آلاباما

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۷۴۵۰

واکنش های محافظه کاران در شبکه های اجتماعی پس از رای گیری روز سه شنبه نشان دهنده اختلاف شدید میان آنها بود. بسیاری از آنها از روی مور نامزد جنجالی حزب در آلاباما که با اتهامات سوءاستفاده جنسی از نوجوانان روبرو بود فاصله گرفتند.

او این اتهامات را رد می کرد اما برای بعضی از رای دهندگان این اتهامات آنقدر جدی بود که به حزب خود پشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جف فلیک، سناتور جمهوری خواه از آریزونا، حتی ۱۰۰ دلار به ستاد مبارزات انتخاباتی داگ جونز دمکرات کمک کرد و با پیروزی او در توییتر فقط نوشت: "شرافت برنده شد."

سارا پیلین فرماندار سابق آلاسکا گفت که پیروزی حزب دمکرات شبی را برای حزب جمهوری خواه رقم زد که در آن احساس فروتنی کند.دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که با اشاره به تکذیبیه های آقای مور در مورد اتهامات جنسی چند هفته برای او کمپین می کرد این پیروزی را به آقای جونز تبریک گفت و سعی کرد میان خود و شکست روی مور فاصله بیاندازد.

او در توییتی نوشت: "روی سخت کار کرد اما شرایط کاملا علیه او بود!".
 

روزنامه واشنگتن پست گزارش می دهد که آقای ترامپ نمی خواهد این نتایج رفراندومی در مورد عملکرد او تلقی شود و از دستیارانش در کاخ سفید پرسیده آیا همچنان دارای پایگاه محکمی در آلاباما هست یا نه.   ۴۸ درصد آنها عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور را تایید می کنند و ۴۸ درصد دیدی منفی به او دارند.این درحالی است که  ترامپ سال پیش با اختلاف ۲۸ درصد هیلاری کلینتون را در این ایالت شکست داده بود.


مور تا روز چهارشنبه هنوز شکست در برابر حریف را نپذیرفته است و گفته: "هنوز تمام نشده."اختلاف رای دو رقیب در این انتخابات حدود ۱.۵ درصد بود.چندین عضو حزب جمهوری خواه او را ترغیب به پذیرش شکست کرده اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ژرار دوپاردیو به دلیل اتهام تجاوز جنسی دیروز در پاریس بازداشت شد. وکیل این بازیگر فرانسوی ۷۵ ساله گفت وی دیروز (دوشنبه) خود را به یک مرکز پلیس پاریس معرفی کرد تا برای اتهام تجاوز جنسی که از سوی ۲ زن به وی وارد شده مورد بازجویی قرار گیرد. گفته می‌شود هر دوی این موارد مربوط به فیلم‌های وی است که یکی به سال ۲۰۲۱ و دیگری به سال ۲۰۱۴ بازمی‌گردد.

طبق گزارش‌های رسانه‌های فرانسوی، اولین زن او را به تجاوز در سال ۲۰۲۱ و وقتی که وی به عنوان طراح صحنه در فیلم سینمایی «دریچه‌های سبز» کار می‌کرد متهم کرد و شاکی دوم مدعی شد که زمان ساخته شدن «جادوگر و سیامی» در سال ۲۰۱۵ به وی حمله شده است.

دوپاردیو پیش از این با شکایت رسمی تجاوز جنسی از سوی بازیگر شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ و زمانی که ۲۲ ساله بود، متهم کرد. این پرونده همچنان مفتوح است. شکایت دیگری برای تجاوز جنسی سال پیش توسط هلن داراس، هنرپیشه طرح شد که دوپاردیو را به دست درازی در طول فیلمبرداری فیلمی در سال ۲۰۰۷ متهم کرد، اما از آنجا که از زمان جرم زمان زیادی گذشته بود، به دلیل محدودیت‌های قانونی رد شد.

در آوریل سال پیش، ۱۳ زن در گزارشی که توسط یک وب سایت خبری تحقیقاتی فرانسوی منتشر شد، این بازیگر را به رفتارهای نامناسب جنسی متهم کردند. دوپاردیو به شدت تمام اتهامات را رد کرد و در ماه اکتبر نامه‌ای برای روزنامه فیگارو نوشت و در آن نوشت: هیچ‌وقت با یک زن بدرفتاری نکرده‌ام.

این در حالی است که مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز از وی حمایت کرده بود.

کد خبر 6092689

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند