Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- نشست سراسری روحانیان خادمیار خانواده حوزه های علمیه خواهران، روز جمعه با حضور 500 نفر از طلاب خواهر در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش ایرنا عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در این نشست گفت:همه اسناد بالادستی نظام بر روی تحکیم خانواده تکیه دارند و دشمنان در تلاش هستند که با مشغول کردن جوانان ایرانی به انحرافات جنسی مانع بهره برداری از این نیرو در مسیر پیشرفت کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیرحسین بانکی پور، توسعه مهدهای کودک‌، افزایش خانه‌های سالمندان و حضور گسترده زنان در مشاغل مختلف برای کاهش نقش در خانواده را از پیامدهای توسعه غربی عنوان کرد و افزود: غرب در تلاش است که با حضور زنان در جامعه، توانی را که آن‌ها باید در خانواده صرف کنند صرف دیگر امور کند.
وی با تأکید بر این مطلب که اصل تربیت در خانواده شکل می‌گیرد، گفت: مراکزی همچون آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها نمی‌توانند افراد را تربیت کنند بلکه متولی تربیت، خود خانواده‌ها هستند.

*جوانان سواد زندگی ندارند
عضو هیات علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه هم در این نشست گفت: امروز در کشور با مدرک‌داران بی سوادی مواجه هستیم که سواد زندگی را ندارند.
حجت‌الاسلام‌ محمدرضا سالاری‌فر ادامه داد: سواد زندگی کردن با سواد دانشگاهی تفاوتی دارد و این طور نیست اگر جوانی تعدادی واحد درسی را گذراند او می‌تواند به خوبی یک زندگی را اداره نماید.
وی با بیان اینکه زنان و مردان در جامعه ایرانی با مشکل هویتی مواجه هستند، گفت: تغییر در باورهای دینی خانواده‌ها، آشفتگی در نقش‌های زن و شوهر و تغییر در سبک زندگی جامعه ایرانی از شیوه های همسرگزینی تا روابط بین زوجین از جمله ریشه‌های اجتماعی مشکلات خانواده‌ها است.
اتمام سطح 2 و اشتغال به سطح 3 حوزه علمیه برای برادران و اتمام سطح 2 حوزه علمیه برای خواهران از جمله شرایط عضویت در طرح روحانیان خادمیار خانواده آستان قدس رضوی است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری ۱۴۰۳ - مشهد

رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز در مشهد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075218 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ - مشهد