Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

پرسپولیس اینبار غافلگیر نشد و توانست با برتری مقابل حریف دسته اولی خود جواز حضور در مرحله بعدی جام حذفی را به دست بیاورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های پرسپولیس و بادران در بازی های جام حذفی ایران ۲۴ آذر ۹۶ که این بازی با برتری ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پرسپولیس و بادران در یک بازی دیدنی و جذاب در نهایت با نتیجه دو بر یک به کار خود خاتمه دادند تا این شاگردان برانکو ایوانکوویچ باشند که جواز صعود به مرحله بعدی را به دست بیاورند.

بادران که پیش از این با برتری مقابل پیکان برای خود شانس پیروزی مقابل پرسپولیس را نیز به عنوان دومین قربانی لیگ برتری قائل بود نتوانست از پتانسیل هوادارانش سود برده و پرسپولیس نیز که در فصل گذشته برابر قشقایی دسته دومی غافلگیر شده بود، اینبار با تدارک و تجربه بالا توانست حریف را از پیش رو بردارد و در مرحله بعدی صنعت نفت آبادان را پیش رو خواهد داشت.

شرح گل‌ها:
پرسپولیـس ۱ بادران ۰ ( دقیقه ۳۶، گادوین منشا): مهاجم نیجریه ای پرسـپولیس پنالتی صورت گرفته روی بشار را برخلاف جهت حرکت دروازه بان بادران به گل اول این تیم تبدیل کرد.

پرسپولیـس ۱ بادران ۱: ( دقیقه ۴۰، مهرداد رضایی): ارسال مسعود ریگی با ضربه سر محکم مهرداد رضایی گل تساوی را برای بادران رقم زد تا بیرانوند چاره‌ای جز تماشای ورود توپ به دروازه‌اش نداشته باشد.

پرسپولیـس ۲ بادران ۱ : ( دقیقه ۵۴، شجاع خلیل زاده): ارسال کرنر از سوی بشار رسن با ضربه سر تمام کننده شجاع خلیل زاده گل برتری پرسـپولیس را رقم زد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک (۶)۴-۴(۵) پرسپولیس (جام حذفی ایران - 1402/03)
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید