Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – نیروهای الحشد الشعبی عراق روز جمعه حمله عناصر داعش به خاک عراق را در غرب این کشور دفع کردند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی نیروهای بسیج مردمی عراق، هفت خودرو حامل عناصر تروریستی با عبور از خط مرزی در منطقه سنجار واقع در استان الانبار قصد نفوذ به خاک عراق و رسیدن به منطقه تل صفوک را داشتند که با هوشیاری نیروهای الحشد الشعبی، عملیات آنها دفع شد و شماری از تروریست ها به هلاکت رسیده و شماری نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش، عملیات نیروهای بسیج مردمی حدود چهار ساعت به طول انجامید و در نهایت عناصر تروریستی ناگزیر اقدام به فرار کردند.
عامر الصالح از فرماندهان نیروهای الحشد الشعبی گفت: عناصر داعش با پرتاب خمپاره به سوی مواضع نیروهای مرزبانی در تلاش بودند تا وارد اراضی عراق شوند.
عناصر تروریستی داعش همچنان به صورت پراکنده در مرزهای سوریه و عراق حضور دارند و هر از گاهی با انجام عملیات در صدد نفوذ به خاک عراق هستند.
نیروهای الحشد الشعبی در بخش های مرزی استان الانبار عراق مستقر هستند.
شبک**9365**1708**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: علیرضا ارشادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان

حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

در این عملیات موفق 2 تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان