Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@16:05:44 GMT

اختلالات اینترنتی راچطور اعلام کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۹۵۹۵

ذی‌نفعان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اینترنت می‌توانند میزان رضایتمندی خود از خدمات این حوزه را با مراجعه به سایت رگولاتوری اعلام کنند. ناطقان: طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) انجام می‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مربوط به مردم نیز رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.

در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنائی آنان با رگولاتوری و... سنجش می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر دارد تاثیر راهبردها و اقدامات خود را در خصوص رضایت کاربران از عملکرد خدمات بخش ICT ارزیابی کند. برای شرکت در طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان، می‌توان به آدرس survey.cra.ir مراجعه و در اجرای این طرح مشارکت کرد. بنابراین کاربران می‌توانند با مراجعه به این آدرس و پس از تعیین نوع خدمت، به سوالات مربوط به خدمات پاسخ دهند.

سنجش رضایت از وضعیت خدمات تلفن همراه، رضایت از وضعیت خدمات اینترنت همراه و رضایت از وضعیت خدمات اینترنت ثابت (TD-LTE, WiMAX, ADSL و فیبر) در این نظرسنجی آمده است و کاربران می‌توانند در یک یا همه‌ی این نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

این نظرسنجی از روزهای ابتدایی آذر آغاز شده و در حالی که مقرر بود به مدت دو هفته ادامه داشته باشد، کاربران همچنان می‌توانند با مراجعه به این بخش رگولاتوری در این نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را اعلام کنند. منبع: مشرق برچسب ها: اختلالات ، اینترنت ، ارتباطات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امکان استفاده از این وسیله از سوی خود بیمار و هزینه کمتر نسبت به غربالگری آزمایشگاه‌ها از ویژگی‌های این نشانگر تشخیص زود هنگام سرطان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • ساخت نشانگر تشخیص اختلالات گوارشی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات