Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@19:08:37 GMT

روزنه شرق

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۹۷۱۴

شرکت تحلیلگران روزنه شرق برای تکمیل کادر فنی، پشتیبانی و فروش نرم افزار مالی و اداری با ۵ ردیف شغلی در تهران محدوده سعادت آباد استخدام می کند.

ردیفعنوان شغلیجنسیتشرایط احرازوظایف عمده۱کارشناس فرآیندهای
سازمانی ( BPMS-ERP)آقاآشنا با فرآیندهای سازمانیدارای مدرک کارشناسی صنایع (گرایش تحلیل سیستم ها ) به بالاترجیحاً مسلط به مدلسازی BPMNآشنا به استاندارد های ISOآشنا به برنامه نویسیآشنا با مفاهیم چارت سازمانیتحلیل روندهای سازمانیطراحی و تولید فرآیندبهینه سازی روندهای سازمانیطراحی فرم های سازمانی۲برنامه نویس نرم افزارهای تحت وبآقامسلط به SQL SERVER , C# , MVCآشنا به مفاهیم Object Oriented , Ajax , JQueryدارای روحیه کار تیمیبا حداقل ۲ سال سابقه کار مفیدانجام عملیات تولید نرم افزارانجام عملیات تست و عیب یابیآنالیز و طراحی پایگاه دادهخلاق در تحلیل نرم افزار با رویکرد حل مساله۳کارشناس پشتیبان فنی نرم افزار مالیخانم/آقاآشنا به C# , SQL Serverمسلط به مفاهیم مالی وحسابداریآشنا به فرآیندهای حسابداری،انبار،خزانه و بازرگانیترجیحا آشنا به فرآیندهای تولید و حسابداری صنعتیحداقل ۲ سال سابقه کاری مرتبطارائه پشتیبانی حضوری و تلفنیانجام عملیات راه اندازی نرم افزار۴کارشناس فروش و بازاریابیخانم/آقابا روابط عمومی بالاترجیحا با سابقه فروش نرم افزاردارای مدرک کارشناسی یا بالاتربازاریابی و ارتباط با مشتریان
انجام مذاکرات تلفنی و حضوریپیگیری و تکمیل چرخه فروش تا قرارداد۵برنامه نویس و طراح UIخانم/آقاآشنا به CSS ، HTML ، Java scriptو #C–

جهت پیوستن به شرکت تحلیلگران روزنه شرق می توانید روزمه خود را به آدرس ایمیل و یا از طریق فرم زیر در وب سایت روزنه ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل الزامی است)

جهت تکمیل فرم استخدامی اینجا کلیک کنید

حتما عنوان شغل مورد نظر را درقسمت موضوع ایمیل ذکر کنید در غیر این صورت رزومه مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.

وبسایت: rozaneco.com آدرس ایمیل: jobs@rozaneco.com

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

کد خبر 6089552

دیگر خبرها

  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • نارضایتی کارکنان منچستریونایتد از رویکرد رتکلیف در حذف امتیاز آن‌ها
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو