Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -در دوران حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاری این مربی که به شدت هم مایه انتقاد از او بود، به اعمال تغییرات پیاپی در ترکیب تیمش مربوط می‌شد.

بانک ورزش- در دوران حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت استقلال، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کاری این مربی که به شدت هم مایه انتقاد از او بود، به اعمال تغییرات پیاپی در ترکیب تیمش مربوط می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان نه‌تنها از دگرگون کردن ترکیب استقلال در همه مسابقات ابایی نداشت، بلکه آشکارا این موضوع را یکی از استراتژی‌های فنی و جزو ستون‌های سبک مربیگری خودش به شمار می‌آورد. او می‌گفت هیچ اعتقادی به عبارت «ترکیب اصلی» ندارد و اضافه می‌کرد: «اگر قرار است همیشه فقط با 11بازیکن به میدان برویم، پس چرا اول هر فصل 23بازیکن می‌گیریم؟» به هر حال این جزو اصول منصوریان بود و تا روز آخر هم از آن کوتاه نیامد. بعد از عزل منصوریان و جانشینی وینفرد شفر با او، انتظار می‌رفت این روند هم در استقلال متوقف شود و آبی‌ها به تدریج به یک ترکیب اصلی برسند، اما با گذشت هشت بازی لیگی و حذفی هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. ظاهرا شفر هم علاقه‌ای به استفاده از یک ترکیب آشنا ندارد و سعی می‌کند با تغییر دادن ارنجش، مربیان رقیب را گمراه کند.

در مسابقاتی که شفر سرمربی استقلال بوده، هرگز از یک ترکیب ثابت برای دو بازی پیاپی استفاده نکرده است. البته در این مسیر اتفاقاتی مثل مصدومیت وریا عفوری هم تاثیرگذار بوده، اما به طور کلی شفر از دست زدن به ترکیب تیمش لذت می‌برد. به طور مثال او در بازی‌های متوالی از خسرو حیدری و جابر انصاری در ترکیب تیمش استفاده کرد، اما ناگهان این دو بازیکن را برای بازی با سپاهان کنار گذاشت. او در سمت چپ خط دفاعی هم دایما بین میلاد زکی‌پور و امید نورافکن در رفت‌وآمد بوده و البته برای مهاجم نوک هم گاهی به شهباززاده و گاهی هم به علی قربانی اعتماد کرده است. فرشید باقری هم دیگر بازیکنی بود که در سه بازی اول شفر برابر فولاد، پرسپولیس و نفت تهران فیکس بازی کرد، اما پس از آن به نیمکت دوخته شد. البته در مورد شفر می‌توان همچنان این حجم از تغییرات را به تازه‌وارد بودن او در فوتبال ایران و تلاشش برای آزمودن بازیکنان مختلف مرتبط دانست.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

به نقل از ورزش سه او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902011

دیگر خبرها

  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • شباهت عجیب دانیال حکیمی و پسرش
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت