Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:34:33 GMT

رویداد های خبری 25 آذر ماه در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۱۳۷

رویداد های خبری 25 آذر ماه در مازندران

ساری - ایرنا - جلسه شورای اداری مازندران و آغاز پویش نه به کشتار پرندگان مهاجر از رویداد های خبری شنبه‌ بیست و پنجم آذر در استان است.

* شورای اداری مازندران با حضور وزیر اطلاعات . ساعت 9و 30 دقیقه . استانداری .
* آغاز پویش نه به کشتار پرندگان مهاجر با حضور اعضای تشکل های مردم نهاد در فریدونکنار از ساعت 9 صبح .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* نشست خبری شهردار بابل در خصوص طرح تفکیک زباله از مبدا . ساعت 16. شهرداری بابل .
خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33301412 – 33322913 – 33322914 – 33322934 – 33322918 با خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33322908 ارسال کنند .
همچنین همکاران ما در دفتر نوشهر نیز با شماره تلفن 52324680 و تلفکس 52324920 و 52329520 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ آمادگی کامل وجود دارد، گفت: صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا دریافت شده و آموزش‌های لازم نیز در حال ارائه به مردم و مسئولان اجرایی است.

قاسم عزیز زاده گرجی افزود: فرایند انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه جاری در این حوزه انتخابیه به صورت کاملا الکترونیک برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه۴۰۸ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: افرادی که در مرحله نخست انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر رأی دادند و افرادی که در دیگر حوزه‌های انتخابیه رأی ندادند می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صدا و سیمای مازندران نیز علاوه بر ضبط فیلم‌های تبلیغاتی، مناظره‌هایی نیز بین کاندیدا‌های حوزه انتخابیه قائم شهر تهیه کرده که در حال پخش است

عزیز زاده گرجی با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی تا ۷صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت:عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران حوزه انتخابیه قائم شهر مشخص شدند سلامت انتخابات بسیار مهم و صیانت از آرای مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • خبر‌هایی از تجلیل دانش آموزان از معلمان خود
  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران