Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از گاز گرفتگی ۵ نفر از اعضای یک خانواده در روستای "چهارمورون" بخش مارگون از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.

جلال پوران فرد در گفتوگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه این گاز گرفتگی روز جمعه، ۲۴ آذرماه سال‌جاری، ساعت ۱۰و۳ دقیقه، به وقوع پیوست، افزود: در این گاز گرفتگی ۵ نفر از اعضای یک خانواده دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی اعلام این خبر بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ مارگون به محل اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به محض رسیدن پرسنل بر بالین بیماران گاز گرفته، بعد از ارائه اقدامات اولیه درمانی(اکسیژن درمانی) مسمومین را به درمانگاه شهر مارگون انتقال دادند.

وی در خصوص علائم گاز گرفتگی شامل سرگیجه، سردرد، تهوع استفراغ و ضعف و بی حالی است، تصریح کرد: مردم در فصل سرما با توجه به نیاز داشتن وسایل شعله سوز برای گرمایش، باید در نصب این وسایل از جمله شومینه، بخاری، آبگرمکن دیواری، پکیج، به نکات ایمنی توجه کنند و بدانند که این شعله سوزها نیاز به اکسیژن دارند.

پوران فرد، با اشاره به پویش ملی "همیشه با شماییم" اضافه کرد: مردم عزیز بخاطر بسپارند که اولین کار مواجهه با گاز گرفتگی، باز کردن درب و پنجره جهت ایجاد جریان هوا و افزایش اکسیژن و تماس با ۱۱۵ است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر با قارچ وحشی/ اورژانس هشدار داد
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • نجات زن میانسال از آب‌گرفتگی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی