Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:42:50 GMT

زیدان: تا پای جان از کریم بنزما دفاع می کنم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۹۴۶

زیدان: تا پای جان از کریم بنزما دفاع می کنم

تهران- ایرنا- 'زین الدین زیدان'، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، در آستانه برگزاری فینال جام باشگاه های جهان در امروز(شنبه)، ضمن رد انتقادها از 'کریم بنزما'، گفت که تا پای جان از مهاجم تیمش دفاع می کند.

به گزارش روز شنبه خبرگزاری آسوشیتدپرس، بنزما که در رقابت های این فصل، تنها موفق به ثمر رساندن پنج گل شد، با شدیدترین انتقادها مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زیدان که تیمش امروز(شنبه) در مرحله فینال جام باشگاه های جهان، در ابوظبی به مصاف گرمیو می رود، در کنفرانس خبری گفت: با این انتقادها مخالفم. انتظار ندارم همه گل ها را کریم بزند. او بازیکنی متفاوت است. او در یک فصل 50 یا 6 گل نزد، اما کارهای دیگری انجام داد.
زیدان افزود: او(کریم) بازیکن تیم و یکی از بهترین هاست. من تا پای مرگ از او دفاع خواهم کرد.
سرمربی رئال پیروزی برابر گرمیو را پنجاه – پنجاه دانست.
رئال مادرید چهارشنبه در اولین دیدار خود در نیمه نهایی جام باشگاههای جهان برابر الجزیره امارات عربی متحده قرار گرفت و با نتیجه 1-2 الجزیره را مغلوب کرد.
کهکشانی ها که در فینال جام باشگاه های جهان، حریف گرمیو برزیل هستند، برای کسب سومین قهرمانی خود در این تورنمنت رقابت می کنند.
گرمیو برزیل برای اولین بار است که به فینال جام باشگاه های جهان راه یافته است.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشار:مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!

به گزارش "ورزش سه"، رئال با لوکاس واسکز و 10 نفر دیگر مقابل بایرن در مونیخ. 

با محرومیت کارواخال، شماره 17 جایگاه تضمینی خود را در یازده‌تای ابتدایی به‌عنوان مدافع راست دارد. یک دوئل تاریخی برای او زیرا لوکاسِ جدید، دقیقاً مقابل بایرن "متولد" شد. 

در نیمه نهایی 2018 مقابل باواریایی‌ها بود که لوکاس برای اولین‌بار به‌عنوان مدافع راست به میدان رفت. بعد از اینکه در بازی رفت به دلیل مصدومیت کارواخال مجبور شد جای او را بگیرد، در بازی برگشت نیز زیدان به او اعتماد کرد و لوکاس در برنابئو مدافع راست رئال شد.

نه اشرف و نه ناچو و نه هیچ گزینه دیگری به لوکاس ترجیح داده نشد. رئال با لوکاس در دفاع راست به سومین فینال متوالی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و او آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشت تا زیدان به انتخاب و اعتمادش افتحار کند.

رئال مادرید-بایرن اولین آزمون بزرگ لوکاس به‌عنوان مدافع راست بود. در بازی‌های قبلی لوکاس همیشه نقش وینگر را برعهده می‌گرفت اما پس از بایرن-رئال، زیدان و سپس مربیان بعدی رئال متوجه شدند که می‌توان روی لوکاس به‌عنوان مدافع راست نیز حساب کرد. لوکاس هفته قبل در ال‌کلاسیکو بی‌نظیر کار کرد و فردا شب نیز رئالی‌ها چشم بسته به او در آلیانز اطمینان دارند.

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏