Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری در گفت و گو با میزان، اظهار داشت:بارش باران امروز و فرد ادر استان های جنوبی تهران همچنان ادامه دارد.برای استان های چهارمحال،کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان،فارس، بخش هایی از یزد،بوشهر و هرمزگان امروز بارش باران باران پیش بینی می شود. 

وی ادامه داد: بارش ها در اهواز روز گذشته رگباری و شدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برای بوشهر بارش تگرگ پیش بینی می شود. همچنین آبگرفتگی معابر در هرمزگان رخ می دهد. 

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه در کیش، عسلویه،شمال خلیج فارس و جنوب کرمان باران می بارد، تاکید کرد: با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق کشور، از عصر امروز بخش هایی از جنوب یزد و غرب سیستان و بلوچستان بارانی می شود. 

اصغری با اعلام تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، گفت: در شهرهای بزرگ و صنعتی به علت سکون هوا شاهد آلودگی هوا هستیم. در شهرهای اراک،تبریز،ارومیه، سنندج و تهران آلودگی هوا تا دو روز آینده ادامه دارد. 

وی تاکید کرد: سامانه بارشی جدید اواسط هفته از غرب کشور وارد می شود. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز بارش‌های رگباری در جنوب فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان و شمال هرمزگان و فردا، دوشنبه در مناطقی از غرب و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد به همشهری آنلاین گفت: امروز و فردا در دیگر نقاط کشور شاهد جوی آرام هستیم، اما سامانه جدید بارشی به تدریج از غرب وارد کشور می‌شود و ابتدا ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی و خوزستان را در برخواهد گرفت.

به گفته کبری رفیعی، این سامانه بارشی روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت در غرب، جنوب غرب، جنوب و بخش‌هایی از مرکز تقویت می‌شود و در این مناطق کاهش نسبی دما را با همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

سامانه بارشی جدید از غرب وارد ایران می‌شود

به گفته او، امروز و فردا هم مانند روز شنبه، در نوار شرقی وزش باد شدید را تجربه خواهیم کرد که در مناطق مستعد سبب بروز گرد و خاک می‌شود.

رفیعی به هشدار زرد هواشناسی هم اشاره کرد و گفت: این هشدار با نوع مخاطره رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ امروز،‌ دوشنبه جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب فارس، شمال و غرب و شرق هرمزگان و جنوب کرمان را دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: بر اساس این هشدار صادر شده احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد و به همین دلیل به احتیاط در سفرها بویژه برون شهری، توقف نکردن در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

او درباره اثر هشدار دوم صادرشده درباره وزش باد شدید و بروز گرد و خاک نیز گفت: طبق این هشدار، امروز، دوشنبه جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان تحت‌تاثیر هستند. اثر مخاطره در این هشدار در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال است و بر همین اساس به احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال و عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع و استفاده از قیم برای نهال‌ها توصیه شده.

کد خبر 847553 برچسب‌ها استان‌ فارس خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم