Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@18:44:50 GMT

فرداشب آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۱۱۶۳

فرداشب آخرین مهلت ثبت نام کنکور ارشد

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حسین توکلی  افزود: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت نام کنند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۶ تمدید شد. 
وی تاکید کرد: با توجه به مهلت اعلام شده برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷، به داوطلبان توصیه می شود که هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افرادی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده اند می توانند تا این تاریخ نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت و دفترچه راهنمای ثبت نام شامل شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات اتباع غیر ایرانی و توضیحات سهمیه ها بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

توکلی افزود: تا امروز ۲۵ آذرماه تعداد ۴۲۰ هزار و ۸۷۷ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۳۶۰ هزار ریال (۳۶ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.
وی یادآور شد: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی‌ یا امتحانی‌ اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌کنند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی‌ دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، به مبلغ ۳۶۰ هزار ریال (۳۶ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

توکلی تاکید کرد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۱۱۰ هزار ریال (۱۱ هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۹۷ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: «به اطلاع داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آن‌ها در روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد بعمل آید.

به گزارش مهر، کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع خواهد شد.

همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در آزمون پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد به‌تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای آن‌ها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.»

به دلیل وقوع سیل در استان خراسان جنوبی حدود ۶۰ داوطلب از آزمون صبح پنجشنبه در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ جا ماندند.

دکتر پورعباس رییس سازمان سنجش تاکید کرده بود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی برای این گروه را در دو هفته آینده برگزار می‌کنیم. این موضوع به این افراد اطلاع رسانی می‌شود و داوطلبان آمادگی خود را تا دو هفته آینده حفظ کنند.

دیگر خبرها

  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳