Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: آژانس های تاکسی تلفنی فعال دراین شهرستان، حق بکارگیری خودروهایی که شماره پلاک آنها مربوط به دیگر شهرهای این استان و سایر استان ها است را ندارند.

سرهنگ عباس مظفری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر مدیران آژانس های تاکسی تلفنی نسبت به این کار مبادرت کنند در این صورت با آنان برابر با قانون و مقررات رفتار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تاکسی هایی می توانند در آژانس های تلفنی شهر زنجان فعالیت کنند که شماره پلاک خودروی آنان مربوط به شهرستان زنجان باشد.
مظفری افزود: اگر ماموران پلیس راهور شهرستان زنجان این خودروها را در حال جابجایی مسافر ببینند مدارک خودرو و راننده را ضبط و براساس قانون و مقررات با آژانس خاطی برخورد خواهند کرد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان، تردد خودروهای سنگین در سطح خیابان های شهر زنجان را نیز مغایر با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی خواند و گفت: عوامل پلیس راهور زنجان در صورت مشاهده این خودروها در سطح شهر، بلافاصله رانندگان را متوقف و در صورت نداشتن مجوز تردد، نسبت به اعمال جریمه اقدام خواهند کرد.
وی با تاکید براینکه پلیس راهور زنجان براساس قانون و مقررات همواره با رانندگان خاطی خودروهای سنگین برخورد می کند، تصریح کرد: برخی مواقع رانندگان خودروهای سنگین با سرعتی بالا در سطح خیابان های شهر زنجان حرکت می کنند که این رانندگان نیز باید به هوش باشند چراکه پلیس به محض مشاهده با آنها برخورد قانونی شدیدتری خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، عابران و رانندگان خودروهای سواری نیز از تردد کامیون ها و تریلرها در سطح خیابان های شهر زنجان به خاطر خطرات ناشی از تردد این خودروهای سنگین، بسیار گله مند هستند و انتظار دارند پلیس راهنمایی و رانندگی اجازه تردد به آنها ندهد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان