Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی قائدی با درخشش در تیم ایرانجوان بوشهر خود را به فوتبال ایران معرفی کرد و بعد از درخشش در این تیم بود که خیلی زود راهی استقلال تهران شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قائدی مهاجم جوان آبی های تهرانی خیلی زود باید برابر تیم سابق خود به میدان برود.

مهدی قائدی، با درخشش در تیم ایرانجوان بوشهر خود را به فوتبال ایران معرفی کرد و بعد از درخشش در این تیم بود که خیلی زود راهی استقلال تهران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی که به تازگی حضور در ترکیب اصلی آبی های تهرانی را تجربه کرده، در دیدار با سپاهان از ابتدا برای استقلال به میدان رفت و روز خوبی را سپری کرد و حالا شانس زیادی دارد تا در تقابل با تیم سابق خود، باز هم از ابتدا به میدان برود.

ایرانجوان بوشهر که با قرعه کشی و درخشش در جام حذفی حریف استقلال شده، تیم سابق مهدی قائدی است و این بازیکن ریز نقش استقلال که این روزها در تمرینات آبی ها از آمادگی بالایی برخوردار است شانس زیادی دارد تا از ابتدا برابر تیم سابق خود به میدان برود و با همبازیان سابق خود چالش جدیدی را تجربه کند.

قائدی هنوز برای استقلال گلزنی نکرده و این احتمال وجود دارد که در تقابل با بازیکنانی که شناخت خوبی از انها دارد بتواند اولین گلش برای استقلال را به ثمر برساند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • ببینید | درخشش خیره کننده مهدی قائدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟