Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@13:16:34 GMT

کشف 2.2 کيلو طلاي قاچاق از 4 تبعه ترکيه‌

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۲۰۶۷

کشف 2.2 کيلو طلاي قاچاق از 4 تبعه ترکيه‌

خبرگزاري آريا - گمرک ايران از کشف محموله طلاي قاچاق از 4 تبعه ترکيه که قصد ورود به ايران داشتند خبر داد . به گزارش خبرگزاري تسنيم،‌ قاچاقچيان طلا اين بار دست به شگرد جديدي زدند و با توجه به کشف محموله هاي طلا توسط ماموران گمرک از مسافران ايراني در هفته هاي گذشته اين بار سعي کردند تا با ترفند جديد و با استفاده از 4 تبعه ترکيه اي محموله طلاي خود را به صورت قاچاق وارد کشور کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما شگرد قاچاقچيان طلا اين بار هم با هوشياري ماموران گمرک بازرگان لو رفت و ماموران گمرک با رصد اطلاعات مسافران ورودي و به کمک دستگاههاي کنترلي توانستند از 4 تبعه ترکيه اي مقدار 2 کيلو و 248 گرم طلاي ساخته شده و زيورآلات قاچاق کشف و ضبط کنند .
قاچاقچيان طلا از همان ترفندهاي گذشته استفاده کرده و زيورآلات را در قسمت هاي مختلف بدن مسافران جاسازي کرده بودند اما ماموران گمرک بازرگان توانستند با هوشياري اين مقدار طلاي قاچاق را از اين مسافران کشف نمايند .
عمده ترين دليل قاچاق مسافري طلا در يک ماهه اخير نوسانات شديد قيمت طلا و ارز در در دو طرف مرزهاي ايران و ترکيه بوده که انگيزه سود جويان را نسبت به قاچاق طلا و ارز افزايش داده است .
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد