Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@14:49:16 GMT

هافبک پرسپولیس ؛ ستاره‌ای با کارکرد دو بازیکن

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۲۴۰۴

ساعت24-بشار رسن عراقی بازیکنی است که پرسپولیس در ترکیب خود نظیرش را ندارد.

او به نوعی ترکیبی از احمدزاده و مسلمان است. قدرت پا به توپ احمدزاده را دارد و هوش بازیسازی مسلمان را. بنابراین می‌تواند همزمان کارایی این دو بازیکن را با هم داشته باشد. اما پرسپولیس تا کنون نتوانسته از توانایی این بازیکن به نحو احسن و بهینه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ابتدای فصل دیر به پرسپولیس اضافه شد و پس از آن نیز مصدومیت‌ باعث شده تا حدود نیمی از بازی‌های پرسپولیس را از دست بدهد.


رسن در آرایش لوزی خط میانی پرسپولیس به عنوان هافبک راس کارایی زیادی دارد و البته مزیت او به مسلمان در این است که در آرایش دو هافبک دفاعی و دو هافبک کناری نیز قابلیتش بیشتر از مسلمان است چرا که برخلاف مسلمان می‌تواند در کناره‌ها از تکنیک خود برای پیش بردن توپ استفاده کند. اما مسلمان بیشتر تمایل به بازی در میانه زمین دارد و از قابلیت‌هایش هنگام بازی در کناره‌ها کاسته می‌شود.


رسن در بازی مقابل بادران نیز یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود. هر چند او به دلیل مصدومیت‌هایی که از سر گذرانده و همچنین دیر اضافه شدنش به تمرینات پرسپولیس در ابتدای فصل، میزان دوندگی کمتری نسبت به دیگر هافبک‌های پرسپولیس دارد اما نبوغ و تکنیکش می‌تواند به کمک برانکو آید.


رسن را می‌توان بهترین خرید برانکو در مدت حضورش در پرسپولیس دانست به شرطی که این مربی بتواند بهتر و بهینه تر از قبل از این بازیکن خلاق بهره ببرد.

آخرین خبر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک