Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@07:14:07 GMT

چرا لیست مازاد استقلال اعلام نمی شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۲۸۱۹

چرا لیست مازاد استقلال اعلام نمی شود؟

سرمربی آلمانی استقلال با وجود اینکه به صورت شفاهی اعلام کرده سه بازیکن تیمش را نمی‌خواهد اما در عمل فعلا دست نگه داشته و منتظر تصمیم مسئولان این باشگاه است.

به گزارش قدس آنلاین، از حدود ۱۰ روز قبل بحث کنار گذاشتن ۳ بازیکن از تیم استقلال توسط  شفر در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مطرح شده و هر روز شایعات زیادی پیرامون کنار گذاشتن این نفرات شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی شفر طی هفته‌های اخیر و مثل روز گذشته جلسات متعددی با افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار و نقطه‌نظرات خود را مطرح کرده است.

سرمربی آلمانی استقلال که پیش از این دغدغه اسکان خود و فرزندش را داشت، با حل این مشکل حالا خواستار تقویت استقلال برای نیم فصل دوم شده، ولی هنوز به صورت رسمی لیست خروجی خود را به باشگاه ارائه نکرده است که این موضوع هم دلایل خاصی دارد.

شفر طی جمع‌بندی‌هایی که انجام داده به این نتیجه رسیده که استقلال باید در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود و حضور در سه جام طبعاً بازیکنان متعددی می‌خواهد. یکی از دلایل مردد بودن سرمربی آلمانی برای اعلام رسمی لیست خروج استقلال  با وجود آنکه نفراتی را برای کنار گذاشتن از این تیم مدنظر دارد،‌ این است که باشگاه هنوز جایگزین این نفرات را جذب نکرده است. وی معتقد است با این حرکت عملاً سه بازیکن را از تیم کنار گذاشته و تیمش را خالی می‌کند، آن‌هم در حالی‌که برای جنگیدن در سه جبهه باید نفرات زیادی در اختیار داشته باشد.

سرمربی آلمانی استقلال درخواست مهاجم خارجی خوب کرده و می‌خواهد نقطه ضعف تیمش را به این شکل پوشش بدهد اما تا به اینجای کار باشگاه هنوز اقدامی را انجام نداده است. باید دید آیا باشگاه استقلال طی روزهای آینده نفرات مدنظر را جذب خواهد کرد یا خیر اما به نظر می‌رسد این رویه فقط تا بعد از بازی با ایرانجوان دوام خواهد داشت و سرمربی آلمانی بعد از این بازی تکلیف بازیکنان مد نظرش برای لیست خروج را مشخص کند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • آیا نکونام فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود؟
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!