Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ میناخانی مسئول روابط عمومی هیئت جانبازان و معلولین استان زنجان به حضور هفت ورزشکار زنجانی در بازی های پاراآسیای اشاره کرد و گفت : سومین دوره بازی های پاراآسیایی جوانان به میزبانی کشور امارات با درخشش نمایندگان شایسته استان پایان یافت .

وی افزود : در پایان این رقابت ها علیرضا صفری ورزشکار شایسته زنجانی به نشان برنز رقابت های بوچیا دست یافت و محمد حسین مهدیون دیگر ورزشکار زنجانی نیز مدال برنز رقابت های پرتاب نیزه را کسب کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است : مراسم استقبال از دو مدال آور زنجانی دیروز 24 آذر ماه با حضور مسئولین استانی و مردم قدرشناس زنجان در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد .

انتهای پیام/ن

بازگشت افتخار آمیز جوانان زنجانی

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات از فردا به میزبانی شهر امارات برگزار می‌شود که سینا موحد در جدول اساتید با حریفان خود رخ به رخ می‌شود.
سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری
استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان دراین رقابت‌ها هستند.
۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.
بیست وچهارم اردیبهشت ماه نفرات برتر این مسابقات مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست