Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به آغاز ثبت نام هجدهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: این ثبت نام از شب گذشته آغاز شده و تا ۵ دی ماه در سایت www.labbayk.ir ادامه دارد.

حجت الاسلام محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با اشاره به آغاز ثبت نام هجدهمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات عالیات گفت: این ثبت نام از شب گذشته آغاز شده و تا 5 دی ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که پس از پایان مهلت ثبت نام قرعه کشی از متقاضیان صورت خواهد گرفت و اعزام ها از اول بهمن ماه تا آخر اردیبهشت به مدت چهارماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه پنج گروه دانشگاهی به این سفر اعزام خواهند شد، اظهار کرد: پسران و دختران مجرد، اساتید، دانشجویان متاهل و کارمندان دانشگاه می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به هزینه های این سفر معنوی تصریح کرد: به کسانی که متقاضی سفر هوایی باشند وام یک میلیونی و نیم از بانک ملت با کارمزد چهاردرصد تعلق خواهد گرفت همچنین به دانشجویان وزارت علوم نیز یک میلیون تومان از صندوق رفاه دانشجویی وام داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه به متقاضیان سفر زمینی نیز یک میلیون تومان وام از بانک ملت اعطا می شود، تاکید کرد: تاریخ و نوع اعزام به صورت زمینی یا هوایی در سایت لبیک اعلام شده و هر کس می تواند دو تاریخ برای شرکت در قرعه کشی انتخاب کند.

حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم 700 تا 800 هزار نفر در این دوره ثبت نام کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در نهایت بعد از قرعه کشی 18 هزار نفر به این سفر اعزام خواهند شد.

شایان ذکر است، علاقه مندان به شرکت در هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

پایان پیام/345

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو

هادی زند ضمن عذرخواهی و قدردانی از سعه صدر مسافران به علت حذف قطار‌های تندرو خط پنج در روز‌های اخیر به علت مشکل فنی، گفت: از صبح امروز با پایان عملیات رفع اختلال سیستم علائم خط پنج، اعزام قطار‌های تندرو نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است.

اعزام قطار‌های تندرو در خط پنج مترو تهران و حومه از صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه به علت اختلال در سیستم علائم تا امروز متوقف شده بود که با رفع این اختلال، اعزام قطار‌های تندرو طبق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها