Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، «اومروسا منیگالت- نیومن»  ستاره پیشین برنامه های زنده تلویزیون و مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید که چهارشنبه گذشته از سمت خود استعفاء داد، روز جمعه گفت که بسیاری از اظهارات دونالد ترامپ دارای «بُن مایه نژادی» است، اما نژادپرستانه نیست!

 

وی در اینباره گفت: «من تأیید می کنم که بسیاری از اظهارات ترامپ به ویژه ظرف ۶ ماه گذشته، دارای مایه های نژادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آیا ما می توانیم به وی برچسب نژادپرست را بزنیم؟ خیر!».

 

این مشاور سابق ترامپ با اشاره به فقدان تنوع نژادی در میان کارکنان کاخ سفید گفت که سایر مشاوران بلندپایه رئیس جمهور «هرگز با همکارانی از گروه های اقلیت همکاری نکرده اند و نحوه تعامل با آنان را نمی دانند».

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا واکنش ترامپ به درگیری میان سفیدپوستان نژادپرست و نئونازیها با فعالان جامعه مدنی در «شارلوتسویل»- هر دوطرف را محکوم ساخت- او را نگران کرده است یا خیر، گفت: «بله کاملاً. شاهد مواردی بوده ام که من را ناراحت و مضطرب ساخته و بر من عمیقاً تأثیر گذاشته است».

 

گفتنی است که «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید با اعلام استعفای این مشاور سیاهپوست کاخ سفید اظهار داشت که وی قرار است از ۲۰ ژانویه سال آینده میلادی تصدی خود را تَرک کند. سندرز در اظهاراتش به دلیل این استعفا اشاره ای نکرد.

 

 

مهر

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد

مشاور معاون امور رفاهی وزیر تعاون با بیان این که طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد، گفت: در سه مرحله فجرانه ۱۴۲ میلیون بسته غذایی سر سفره مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا یحیوی اظهار کرد: نوبت سوم طرح فجرانه کالابرگ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و برای ادامه این طرح یا برگشت به روال قبلی کالابرگ یا روش دیگر هنوز تصمیم‌گیری نشده است و در این مورد باید در سطح هیأت دولت تصمیم‌گیری شود.

مشاور امور رفاهی خاطرنشان کرد، دولت تا کنون در قالب اجرای سه ماه طرح فجرانه کالابرک الکترونیک ۲۸ هزار میلیارد تومان پرداخت کرده و آورده خود مردم نیز ۸۴ هزار میلیارد تومان بوده است و در این زمینه تا کنون ۱۴۲ میلیون بسته غذایی بر سر سفره مردم قرار گرفته و شرایط ایجاد امنیت غذایی در ۷ دهک پایین درآمدی جامعه را فراهم کرده است.

یحیوی گفت: ظرف چند روز آینده در مورد طرح کالابرگ فجرانه در دولت تصمیم‌گیری می‌شود.

در طرح کالابرگ الکترونیک ۱۱ قلم کالای خوراکی شامل (گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، شیر، ماست، پنیر، برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر) با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزا رتومان برای هر نفر یارانه بگیر در ۷ دهک کم درآمد اختصاص می‌یابد که باعث ایجاد امنیت غذایی در خانوارها شده است.

کد خبر 751068

دیگر خبرها

  • شرکت مشاور سرمایه گذاری ترنج چقدر زیان ساخت؟
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!