Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دفتر سیاسی جنبش جریان ملی حکمت، طی بیانیه‌ای از نقش الحشد الشعبی در نبرد با داعش که در پی فتوای مرجعیت عالی شیعیان در عراق تشکیل شد، تمجید کرد.

در این بیانیه آمده است که  جریان حکمت ملی بار دیگر بر شیوه تاریخی و همیشگی و دیدگاه ثابتش و موضع همیشگی‌اش در تایید کامل مواضع مرجعیت عالی دینی تاکید دارد و از مواضع مرجعیت که موجب حفظ وحدت عراق و حاکمیت و استقلال آن و تحکیم همزیستی مسالمت‌آمیز شد، استقبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، این حزب با افتخار در کنار فتوای تاریخی آیت‌الله السیستانی مرجعیت عالی شیعیان در عراق ایستاد. فتوایی که همه مردم عراق از هر گوشه و کناری به آن پاسخ مثبت دادند و به جبهه‌های نبرد اعزام شدند و برای دفاع از مقدسات جان خود را فدا کردند. نیروهای الحشد الشعبی با همت‌های بالا به همراه نیروهای قهرمان مسلح عراق با کلیه زیرمجموعه‌های امنیت و نظامی مختلف توانستند، پیروزی تاریخی برای عراق و مردم آن و جهان رقم زدند.

در این بیانیه تاکید شد که اسلحه باید به طور انحصاری در دست دولت باشد و نقش نهادهایی که مسئول حفظ حاکمیت کشور هستند در این راستا باید تقویت شود. لذا حزب جریان ملی حکمت از کلیه عراقی‌ها و احزاب و طرف‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌خواهد که نقش خود را در این مسیر و در راستای رویکرد و موضع مرجعیت عالی شیعیان ایفا کنند و با انحصار اسلحه برای دولت، از این پیروزی ملی و تلاش مبارزان در نبرد با داعش، در راستای فعالیت‌های سیاسی، حزبی و انتخاباتی تحت هیچ عنوانی بهره‌برداری نکنند.

در پایان این بیانیه که نسخه‌ای از آن در خبرگزاری فارس منتشر شد، جریان ملی حکمت از جمهوری اسلامی ایران به طور خاص و نیروهای ائتلاف بین‌المللی و روسیه و سایر کشورهایی که از عراق در نبرد با داعش تقدیر کرد.

انتهای پیام/غ

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • کارگر و کارآفرین دو همکارند در خطّ مقدّم نبرد اقتصادی + فیلم
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!