Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کونگ‌فو گفت: افتخار می کنم دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستم و این قهرمانی را به مجموعه این دانشگاه تقدیم می کنم.

سعید قربانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: «مسابقات بین المللی کونگ فو بلاروس نخستین تجربه حضورم در مسابقات برون مرزی بود که خوشبختانه موفق به کسب مدال طلای وزن 88 کیلوگرم شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: «در این مسابقات، کونگ فو کاران صاحب نامی از کشور های مختلف شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بسیار بالا بود و در نتیجه حریفان قدری را پیش رو داشتم که به لطف خداوند توانستم با شکست این حریفان به هدف خود برسم.»

قهرمان وزن88 کیلوگرم کونگ فو جهان افزود: «مسیر سختی را تا فینال طی کردم و نهایتا در فینال رقیب آذربایجانی خود را شکست دادم و موفقیت خود را مدیون دعای پدر مادرم و تلاش مربیانم می دانم.»

قربانزاده درباره سابقه ورزشی خود گفت: «بیش از 10 سال است که به صورت حرفه ای کونگ فو کار می کنم و چهار دوره عضو تیم ملی بودم اما بنابه دلایلی موفق به اعزام به مسابقات برون مرزی نشدم که امسال توفیق الهی شامل حال ما شد و موفق به شرکت در نخستین مسابقه خارجی شدم.»

وی افزود: « پیش از این مسابقه نیز چندین مقام کشوری و استانی کسب کرده ام که در سایه تلاش های شبانه روزی خود و مربیانم به دست آمده است و امیدوارم بتوانم در آینده نیز برای کشورم افتخار آفرینی کنم.»

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: حمایت های دکتر رسولی رئیس دانشگاه سبب دلگرمی بنده شد و از وی نهایت تشکر را می کنم و برای من افتخار است دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل هستم و این مقام قهرمانی را با تمام وجود تقدیم مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی می کنم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد