Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس گفت : گروه سرمایه‌گذار GCCG از کشور چین آمادگی خود را به منظور تامین مالی و اجرای پروژه های سرمایه‌گذاری در استان فارس و در بخش های زیربنایی و عمران شهری و امضای تفاهم نامه های لازم، اعلام کرده است.

دکتر بابک دایی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:در نشستی که اخیرا با حضور برخی از مدیران و کار آفرینان استان و مسئولان و کارشناسانی در شیراز برگزار شد،‌ این شرکت چینی آمادگی خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان ادارات ‌کل امور اقتصادی و دارایی، استانداری فارس و نمایندگان دستگاه های اجرایی آبفای شیراز، آبفای استان، آب منطقه‌ای، برق منطقه ای، راه و شهرسازی، دانشگاه علوم پزشکی، صنعت و معدن و تجارت و شهرداری شیراز در این نشست بودند.
دایی اظهار داشت:مزایا و مشوق‌های قانونی سرمایه‌گذاری در ایران و نیز توانمندی ها و قابلیت‌هایی که به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان وجود دارد برای سرمایه‌گذاران چینی تشریح شده است.
دایی درادامه با بیان برخی از قابلیت های سرمایه گذار چینی گفت : شرکت GCCG چین یکی از بزرگترین شرکت های این کشور در زمینه اجرای پروژه های زیرساختی و زیربنایی است که سابقه اجرای پروژه در ایران و در استان های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و فارس در حوزه سد سازی و امور زیربنایی داشته است.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس اضافه کرد: در حال حاضر این شرکت در حال مذاکره با دستگاه های اجرایی صاحب پروژه نظیر آب و آبفا است و هنوز تفاهم نامه ای منعقد نشده اما شرایط انعقاد آن فراهم است.
دایی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زمینه شهرستان ها و مبالغ سرمایه گذاری برای شرکت چینی وجود ندارد گفت: البته ما بیشتر بدنبال اجرای پروژه های بزرگ در استان فارس توسط این گروه سرمایه گذاری هستیم .
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس اضافه کرد : حوزه سرمایه گذاری خارجی فرآیندی است که به صورت ملی دنبال می شود و نیازمند گزارش کامل توجیهی اقتصادی ، مالی و زیست محیطی طرح ها و همچنین اهلیت سنجی مجری است ، بنابراین موارد سرمایه گذاری توسط دستگاه های ملی به صورت کامل بررسی و تضمین های مربوط نیز رعایت خواهد شد.
مصاحبه : نیکنام خشنودی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6113 /1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است