Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:28:36 GMT

۲۶ مصدوم در ۱۴ فقره تصادف رانندگی طی ۱۵ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۵۷۶

۲۶ مصدوم در ۱۴ فقره تصادف رانندگی طی ۱۵ ساعت

یاسوج- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از۱۴ فقره تصادف طی۱۵ ساعت درمحورهای مواصلاتی یاسوج و سایر شهرها و روستاهای شهرستان های بویراحمد و دنا با ۲۶ مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد، جلال پوران فرد در رابطه با این خبر افزود: این حوادث در روز جمعه (۲۴ آذرماه ۹۶) از ساعت ۵ صبح الی ۸ شب به وقوع پیوستند و تصادفات ۲۶ مصدوم درپی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورانفرد عنوان کرد: تکنسین های اعزامی بعد از اقدامات درمانی و ارائه خدمات اورژانسی،  ۲۰ مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

وی افزود: همچنین ۶ نفر به صورت سرپایی در صحنه درمان شدند که این افراد از انتقال به مراکز درمانی ممانعت کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان