Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@07:35:34 GMT

انتقام خانم مدیر اخراجی مدرسه با مطالب غیراخلاقی!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۵۶۹۸

زن جوان وقتی از مدرسه و محل کارش اخراج شد، مطالب غیراخلاقی درباره یکی از همکاران سابق خود را به همراه تصاویرساختگی از وی درفضای مجازی منتشرکرد.
 
به گزارش ایران، کارمند جوان که با اطلاع از موضوع عصبانی شده بود ضمن مراجعه به پلیس فتا شکایتی را در این باره تنظیم کرد و خواستار پیگیری شد.
 
مأموران پلیس «فتا»ی مازندران با توجه به اطلاعاتی که از کارمند اخراجی در اختیارشان قرار داده شده بود به ردزنی متهم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این‌که مشخص شد وی از همکاران سابق شاکی پرونده بوده و در گذشته به  عنوان مدیر همین مدرسه کار می‌کرد.
 
وی که پس ازدستگیری لب به  اعتراف گشوده بود انگیزه خود را انتقامجویی اعلام کرد وگفت: از وقتی کارم را از دست دادم تصور کردم همکارسابقم- شاکی- باعث اخراجم شده و به همین دلیل تصمیم گرفتم تا با این روش از او انتقام بگیرم.
 
این زن که متهم به انتشار مطالب کذب و غیراخلاقی در شبکه‌های اجتماعی است اعتراف کرد انتشار مطالب غیراخلاقی علیه کارمند سابقش در شبکه‌های اجتماعی و درج شماره تلفن شاکی زیر این مطالب به قصد انتقام و بی‌آبرو کردن وی در بین دوستان و خانواده بود.
 
به گفته سرهنگ محمدنژاد- رئیس پلیس فتای مازندران- مرتکبان این قبیل جرائم به حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر ۲ مجازات محکوم می‌شوند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات