Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-06@16:30:59 GMT

روش آموزش و پرورش ما متعلق به ۲۰ سال قبل است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۵۸۹۲

روش آموزش و پرورش ما متعلق به ۲۰ سال قبل است


اهواز – وزیر آموزش و پرورش گفت: روش امروز آموزش و پرورش متعلق به ۲۰ سال قبل است در حالی که پیچیدگی های جامعه و مسائل امروزه اقتضای این را دارد که به سمت تغییر حرکت کنیم.

به گزارش امتداد نیوز، سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار کرد: از فرهنگیان خوزستانی که با وجود شرایط سخت جوی و نامساعد بودن زیرساخت ها، فضا و تجهیزات همچنان پرچم تعلیم و تربیت را در خوزستان برافراشته نگه داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سهم خوب خوزستان در تمدن اسلامی و نقش آفرینی بالای آن در ایام دفاع مقدس افزود: آموزش و پرورش دروازه ورود به جامعه مطلوب و پل عبور از موانع و مشکلات و رسیدن به عاقبت بخیر و رستگاری در دنیا و آخرت است. آموزش و پرورش اگر آموزش و پرورش باشد و بخواهیم که در فردای ما اخلاق حاکم باشد و ناهنجاری، آسیب های اجتماعی و اخلاقی نباشد، کار کلانتری و دادگستری هم کساد باشد همه نیازمند توجه به آموزش و پرورش است.

بطحایی با اشاره به اینکه امروزه آموزش و پرورش درگیر مسائل مزمن است، بیان کرد: اگر تغییر و تحولی در روش مدیریت آموزش و پرورش ایجاد نکنیم حتما در سال های آینده نیز از کمبود نیروی انسانی و رنج دانش آموزان محروم حرف خواهند زد.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر لزوم تغییر مدیریت در آموزش و پرورش و محتوای ارائه شده آن گفت: روش امروز آموزش و پرورش متعلق به ۲۰ سال قبل است در حالی که پیچیدگی های جامعه و مسائل امروزه اقتضای این را دارد که با جسارت و جرئت بیشتری به سمت تغییر و تحول حرکت و به آن دامن بزنیم.

بطحایی با عنوان کردن کاهش تمرکز و تفویض اختیار به عنوان یکی از مهمترین شاخص ها برای ایجاد تغییر و تحول در مدیریت آموزش و پرورش گفت: شوراهای آموزش و پرورش بستری مناسب برای شکستن سیکل معیوب ۲۰ سال قبل در آموزش و پرورش فعلی هستند تا آیندگان درگیر آب، برق، گاز و کمبودها نباشند و بیشتر به دنبال به چالش کشیدن وزیر وقت در زمینه کیفیت باشند.

ادامه دارد….

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران قطعی شد؟
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش