Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:40:01 GMT

قابلیت جدید فیس بوک برای ساکت کردن کاربران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۴۴۳۶

قابلیت جدید فیس بوک برای ساکت کردن کاربران

فیس بوک قابلیت تازه ای را به این شبکه اجتماعی اضافه کرده که به کاربران برای مشاهده محتوای فید خبری انعطاف و امکانات بیشتری می بخشد.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، تغییرات یادشده مشتمل بر اضافه شدن دکمه ای به نام اسنوز است که با استفاده از آن می توان محتوای ارسالی از سوی یک فرد یا افراد خاص، صفحات و گروه ها را برای مدت سی روز مشاهده نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش از این عدم مشاهده محتوای ارسالی یک فرد یا گروه مستلزم دنبال نکردن وی یا خارج کردن وی از جمع دوستان بود. اما از این به بعد می توان فردی را دنبال کرد، ولی محتوای ارسالی او را مشاهده نکرد.

به عنوان مثال، اگر از مشاهده دیدگاه های سیاسی یک فرد یا عکس های خاص ارسالی در یک گروه خسته شده اید و نمی خواهید آنها را مشاهده کنید، تنها کافیست از این دکمه استفاده کنید.

قابلیت یادشده فعلا به طور آزمایشی برای برخی کاربران فعال شده و قرار است در آینده برای تعداد بیشتری از آنها در دسترس قرار بگیرد. فیس بوک در سال های اخیر به منظور حفظ کاربران خود و رقابت با شبکه های اجتماعی رقیب تلاش های زیادی را به عمل آورده و قابلیت های جدیدی را فعال کرده است.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند

نمایندگی دائم ایران در ژنو: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز و صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نمایندگی دائم ایران در ژنو با انتشار تصاویری از شدت سرکوب وحشیانه طرفداران فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا نوشت: ما به شدت سرکوب وحشیانه و خشونت آمیز اعتراضات مسالمت آمیز صلح آمیز طرفدار فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده را محکوم می‌کنیم. 

نمایندگی ایران با تاکید بر اینکه این میزان از وحشیگری یک نگرانی جدی است، ادامه داد: وحشیگری پلیس ایالات متحده و استفاده بیش از حد از زور در طول تجمعات مسالمت آمیز و هدف قرار دادن دانشجویانی که از پایان دادن به جنگ نسل کشی در غزه حمایت و طرفداری می‌کنند، یک نگرانی جدی است.

نمایندگی ایران با اشاره به اینکه تظاهرکنندگان دقیقاً خواستار پایان دادن به شراکت آمریکا در نسل کشی جاری در غزه به نام خود هستند، افزود: شلیک و ضرب و شتم به معترضان مسالمت آمیز، که خط مقدم مدافعان حقوق بشر هستند را ساکت نمی‌کند، بلکه فقط بر ضرورت مبارزه مجدد برای عدالت برای فلسطین تاکید می‌کند. 

نمایندگی ایران در پایان نوشت: حملات پلیس به دانشجویان و اساتید دانشگاه، میزان دستگیری‌ها و شرایط دستگیرشدگان به شدت نگران کننده است و ما خواهان آزادی تمامی بازداشت شدگان هستیم.

کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را نداردخیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه صهیونیست‌ها/گزارش ویژهواکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • نمایندگی ایران: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند