Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک‌ مصری برای حمایت از تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی ۲۰۱۸ ترفند جالبی را به کار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یک بانک مصری با شعار «تیم ملی فوتبال مصر را تشویق کنید»، اعلام کرد برنامه‌ای جدید برای ارائه تسهیلات به هواداران برای سفر به روسیه برای حمایت از تیم ملی فوتبال مصر در جام جهانی 2018 دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بانک مصر» اولین بانکی بود که در این زمینه پیش‌قدم شده و ارائه تسهیلات به هواداران فوتبال را به تسهیلات گذشته خود یعنی توریسم داخلی و خارجی، حج و عمره، اضافه کرد. به این ترتیب هواداران فوتبال می‌توانند با گرفتن این تسهیلات از تیم ملی مصر در روسیه حمایت کنند و وام گرفته شده را به صورت اقساطی در طول 6 سال بازپرداخت کنند.

هواداران مصر در بین 10 کشوری هستند که بیشترین تقاضا را برای خرید بلیت بازی‌های جام جهانی 2018 داده‌اند. 9 کشور دیگر عبارتند از: آرژانتین، پرو، مکزیک، آمریکا، کلمبیا، برزیل، مراکش، چین و لهستان.

انتهای پیام/

R1015161/P1435/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا نسبت به سوءاستفاده مجرمان سایبری از ایام تعطیلات چند روزه با افزایش ارسال لینک‌های آلوده، هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رامین پاشایی اظهار کرد: با تجزیه و تحلیل پرونده‌های قضائی و تجربیات ادوار گذشته مشخص شده است مجرمان سایبری با توجه به ایام پایانی هفته یا منتهی به تعطیلات چند روزه کشور اقدام به کلاهبرداری از طعمه‌های خود می‌کنند.

وی با اشاره به شگرد این مجرمان افزود: برخی افراد سودجو با ارسال پیامک حاوی پیوندهای آلوده با عناوین دریافت کالابرگ، ابلاغ قضائی، سهام عدالت، پرداخت وام و نظایر آن مترصد کلاهبرداری از طریق دسترسی غیر مجاز به گوشی تلفن فریب خوردگان و برداشت غیر مجاز پول از حساب‌های مالی آنها هستند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتای فراجا گفت: ارسال و دریافت این پیامک در تمام پیام‌رسان‌های بومی، غیر بومی، گروه‌ها و کانال‌ها که شهروندان در آن عضویت دارند ممکن و حتی ارسال این پیامک‌ها از طریق دوستان و آشنایان نیز احتمال دارد.

پاشایی ادامه داد: افراد در صورت مواجه با این پیامک‌های مشکوک که مشخصه اصلی تمام آنها ارسال از طریق سرشماره‌های تلفن شخصی است، توجه نکنند و در صورت غفلت و گرفتار شدن در دام مجرمان سایبری می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت نیاز، شیفت‌های قضائی دادگاه‌ها، دادسراها و حوزه بانکداری در سراسر کشور آمادگی ارائه خدمات به افراد است.

کد خبر 750037

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز کارگر» را تبریک گفت