Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید توانسته به هدف خود برای بر جا گذاشتن میراثی ماندگار در دنیای فوتبال برسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو در آستانه بازی رئال مادرید برابر گرمیو در فینال جام جهانی باشگاه‌ها، مصاحبه‌ای با سایت فیفا انجام داد و در آن از محقق شده هدف همیشگی‌اش گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالدو که امسال برای دومین بار متوالی جایزه بهترین بازیکن فیفا را از آن خود کرد، اظهار داشت: برای من اینکه برای دومین سال متوالی این جایزه را گرفتم بی‌نهایت ارزشمند است. این جایزه پاداش کارهای خوبی است که در تیم باشگاهی و ملی‌ام انجام داده‌ام. همیشه می‌خواستم که از خودم در فوتبال رد پایی بر جا بگذارم و الان هم این کار را انجام داده‌ام. من با جام‌هایی که کسب کردم، در تاریخ فوتبال فصلی بزرگ نوشتم. من هم مانند مسی نامزد کسب جوایز انفرادی بوده‌ام. این یک افتخار بزرگ در حرفه من است، یک لحظه باور نکردنی. من هنوز برای ادامه دادن به دوران بازیگری‌ام انگیزه دارم.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها درباره دستاوردهایش در رده ملی هم گفت: قهرمانی در یورو 2016 با پرتغال اوج افتخاراتم بود، چیزی که از سال‌های پیش به دنبالش بودیم و سرانجام محقق شد. این اولین عنوان قهرمانی تیم ملی پرتغال بود و به همین دلیل بسیار باورنکردنی است.

رونالدو درباره جام جهانی 2018 و شانس کشورش برای کسب عنوان قهرمانی در آن رقابت‌ها نیز تأکید کرد: روسیه کشوری است که آن را خوب می‌شناسم چون چند بار به آنجا سفر کرده‌ام و یک بار در آنجا لیگ قهرمانان را برده‌ام. روسیه برای من کشور خوش یمنی بوده اگرچه این موضوع درباره پرتغال صدق نمی‌کند چون ما در آنجا در جام کنفدراسیون‌ها باختیم با این وجود در کل ما در آن رقابت‌ها هم عملکرد خوبی داشتیم و بازی‌های خوبی انجام دادیم. پرتغال وضعیت خوبی دارد و ما یک بار دیگر به جام جهانی صعود کرده‌ایم.

دارنده 5 توپ طلای فیفا و فرانس فوتبال، در پایان درباره اهدافش در سال‌های باقی‌مانده از دوران بازیگری خود عنوان کرد: من هنوز انگیزه دارم چون از کارهایی که انجام می‌دهم لذت می‌برم. من از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم و باز هم می‌خواهم لذت ببرم اما چیزی که بیش از همه به من انگیزه می‌دهد این است که مردم را با بازی‌هایم شاد کنم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 موضوعات مرتبط رئال مادرید کریستیانو رونالدو

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید از دقایقی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم‌دیگر می‌روند. هربرت هاینر در مصاحبه با نشریه بیلد با تمجید از رئال مادرید اعلام کرد که آنها در پروژه بازسازی تیم، به جای مادریدی‌ها، از گذشته خودشان الگو می‌گیرند.

او ابتدا در مورد بازی امشب گفت: «من بازی را به‌عنوان یک ال‌کلاسیکو در سطح اروپا توصیف می‌کنم. هیچ دیداری تاکنون در تاریخ لیگ قهرمانان بیشتر از این دیدار تکرار نشده است. اگر جام ملت‌های اروپا را هم در نظر بگیریم، فکر می‌کنم ۲۶ بار با هم بازی کرده‌ایم. ما ۱۲ بار برده‌ایم، رئال ۱۱ بار. بنابراین بازی این دو تیم همیشه هیجان‌انگیز است. رئال در تمامی سه دیدار اخیر برنده شده بنابراین باید اطمینان حاصل کنیم که امروز موفق به تغییر وضعیت می‌شویم.»

رئال در چند سال اخیر موفق به انجام کاری شده که بایرن هم باید آن را انجام دهد: بازسازی تیم. آیا باشگاه شما می‌تواند چیزی از آنها بیاموزد؟

ما همیشه به آنچه دیگران انجام می‌دهند نگاه می‌کنیم تا از آنها یاد بگیریم. اما بایرن در دهه‌های اخیر بارها موفق به بازسازی تیمش شده. مطمئناً دوباره هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

با توجه به فرم تیم‌ها و آمادگی بازیکنان رئال، به‌نظر می‌رسد آنها شانس بیشتری داشته باشند، نظرتان چیست؟

تیم ما در دیدارهای اخیر عالی بازی کرده است، هم در برابر آرسنال و هم در لیگ. با وجود مصدومانی که داریم، تیم در چند هفته گذشته خوب کار کرده است که این موضوع باعث افزایش اعتمادبه‌نفس من و تیم شده است.

دیگر خبرها

  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • طلسم پرسپولیس امروز می‌شکند؟
  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود