Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:07:48 GMT

قیمت هر کیلو ذرت دانه ای 1065تومان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۶۹۳۱

قیمت هر کیلو ذرت دانه ای 1065تومان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مهدی بنی اسدی مدیر پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در خصوص حمایت از کشاورزان، پشتیبانی امور دام استان مجری سیاست قیمت تضمینی ذرت دانه‌ای از کشاورزان می‌باشد که در این راستا برنامه قیمت تضمینی ذرت از کشاورزان شمال استان (شهرستان ارزوئیه) به ازای هر کیلوگرم ۱۰۶۵۰ ریال آغاز گردیده است

وی افزود: پیش بینی می‌ شود میزان ۸۰،۰۰۰ تن ذرت دانه‌ای از کشاورزان منطقه ارزوئیه تحویل و از طریق بورس بفروش برسد که وجه آن پس از فروش در بورس مستقیماً به حساب کشاورزان واریز و مابه التفاوت مبلغ فروش در بورس تا قیمت تضمینی توسط دولت به حساب کشاورزان واریزمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امکان تحویل گیری ذرت کشاورزانی که اسامی آنان در سامانه ثبت و تائید نشده باشد وجود ندارد.

 تمام کشاورزان باید از طریق مراکز خدمات جهادکشاورزی اطلاعات سطح زیر کشت و میزان تولید را در سامانه قیمت تضمینی ذرت ثبت نمایند تا در زمان تحویل ذرت به ایستگاه‌های ذرت خشک کنی با مشکل مواجه نگردند.

انتهای پیام/ح

قیمت تضمینی ذرت کشاورزان اعلام شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.
عبدالرضا سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلو‌های استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.
همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.
۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

دیگر خبرها

  • امسال نیازی به واردات گندم نداریم
  • سرانه مصرف سیب زمینی به ۴۵ کیلو رسید
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند