Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@18:08:08 GMT

اشک‌های رامین سوژه رسانه‌های بلژیک(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۱۷۸

اوستنده در آغاز رقابت های این هفته ژوپیرلیگ با اشتباهی مرگبار باعث شکست تلخ دیگری برای اوستنده شد تا گریه های او بعد از تعویض به سوژه رسانه ها تبدیل شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست تلخ خانگی 1-0 برابر موسکرون که با اشتباه مرگبار رامین رضائیان مدافع ملی پوش ایرانی اوستنده رقم خورد رسانه های این کشور در بازتاب این اتفاق تصاویر اشک ریختن این بازیکن بعد از تعویض و نشستن روی نیمکت را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رامین رضائیان در دقیقه 71 این بازی قصد داشت تا با پاس رو به عقب توپ را در اختیار دروازه‌بان اوستنده قرار دهد، اما سرعت آن کافی نبود و سلیم آن را تبدیل به گل پیروزی‌بخش تیم موسکرون کرد. ملی‌پوش ایرانی پنج دقیقه پس از این اشتباه مرگبار جای خود را در ترکیب به آکپالا، مهاجم نیجریه‌ای داد تا با نشستن روی نیمکت اشک ریخته و نگران عواقب اشتباهش باشد.


سایت RTFB بلژیک با انتشار تصاویر گریه های رامین روی نیمکت اوستنده به احساساتی شدن این بازیکن ایرانی و نگرانی ها او بابت انتقادات اشاره کرد و نوشت هیچ بعید نیست دوباره رامین از برنامه های تاکتیکی سرمربی اوستنده خارج شود.

 

 

اوستنده رامین رضاییان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد

یک دیپلمات ارشد ایرانی گفت: نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه‌های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی‌ها جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین را سرکوب کند.

به گزارش ایسنا، «سید رسول موسوی» مدیر کل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین و غزه در آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی را باید جدی گرفت. فراموش نکنیم که جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد. نباید اجازه داد جریان صهیونیستی مسلط بر رسانه های بین المللی بتواند همگام با پلیس و امنیتی ها این جنبش را سرکوب کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد