Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@10:48:32 GMT

ترکاشوند پیغام پرسپولیسی ها را سین نمی کند!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۷۴۳۷

ترکاشوند پیغام پرسپولیسی ها را سین نمی کند!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس نتایج خوبی می گیرد و به ظاهر اوضاع خوبی دارد اما برخی به دنبال حاشیه سازی هستند تا مانع موفقیت شاگردان برانکو شوند! این درحالی است که افرادی در باشگاه پرسپولیس که دستشان از باشگاه کوتاه شده و دیگر از سودی بهره نمی برند دست به افشاگری زده و به حساب خود می خواهند هرچه هست و نیست را لو بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایانی که زمانی خود منبع فساد در باشگاه بودند حالا می خواهند با خراب کردن دیگران خود را خوب جلوه دهند و از دست های پشت پرده رونمایی کنند. افشاگری های مجازی بی پایه و اساس تنها باعث چند دستگی در باشگاه شده و هرکس برای خود به دنبال سمت می گردد. این گروه بازی ها به هواداران هم سرایت کرده و میان آن ها هم دودستگی ایجاد شده تا حواشی اطراف این تیم پایانی نداشته باشد.

در کنار همه این حواشی هایی که به نوعی می تواند به پرسپولیس لطمه بزند، حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد محمدعلی ترکاشوند چندروزی می شود سرکارش نیست و تلفن همراه خود را هم خاموش کرده و مسوولان باشگاه هیچ خبری از او ندارند. یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز نیز عنوان کرد: ترکاشوند بدون اطلاع مسوولان غیبت داشته و گویا دیگر نمی خواهد با سرخ پوشان همکاری داشته باشد. وی حتی جواب تلفن مسوولان را هم نمی دهد! این افشاگری ها شاید حاشیه ساز بوده باشد اما دست خیلی ها را هم رو کرده است؛ به احتمال زیاد دیگر او را در پرسپولیس نخواهیم دید مگر اتفاق تازه ای رخ دهد!

601

فوتبال پرسپولیس محمدعلی ترکاشوند افشاگری برانکو ایوانکوویچ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد

 لیدر سپاهان که در ورزشگاه آزادی به هواداران زن پرسپولیس توهین کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شب گذشته یکی از لیدرهای مسن سپاهان که سربند یا زهرا هم به سرش بسته بود، برخلاف سیره ائمه اطهار ، حرف‌های عجیب و زشتی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

سیدجلال حسینی، مربی پرسپولیس در استوری اینستاگرام خود به این توهین واکنش بسیار تندی نشان داد و نوشت که اگر باشگاه سپاهان با این رفتار زننده برخورد نکند، حتما در شکل گیری آن نقش داشته است.

نهادهای امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

عجیب اینکه باشگاه سپاهان هنوز به این توهین واکنش نشان نداده و آن را رسما محکوم نکرده است!

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!