Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، از دیروز عکسی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که علی کریمی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران را در آغوش مادرش نشان می‌دهد.


علی کریمی دیروز و طی دیدار خیرخواهانه‌ای در شهرستان سرپل ذهاب به سر می‌برد و از آن‌جا که در این دیدار زنان زلزله‌زده نیز در استادیوم این شهر حضور داشتند، حالا عده‌ای با انتشار شیطنت‌آمیز این عکس، خواسته‌اند القا کنند که کریمی یکی از تماشاگران را اینگونه در آغوش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی است که این عکس، در فرودگاه امام خمینی (ره) و هنگام خداحافظی کریمی با مادرش طی یکی از سفرهایش ثبت شده و ربطی به دیدار تیم منتخب پیشکسوت‌های تیم ملی فوتبال ایران با تیم منتخاب کرمانشاه ندارد.

فردا

110

این اخبار را از دست ندهید:

خداحافظی طارمی با پرسپولیس! + عکس

گزینه اول استقلال برای جذب در نقل و انتقالات را بشناسید !

صحبت‌های بمب نقل و انتقالات در مورد حضورش در تیم رقیب استقلال

گزینه مدنظر پرسپولیس به استقلال چراغ سبز نشان داد ؛ ستاره سرخپوش استقلالی می شود؟!

نقل و انتقالات لیگ برتر / بازگشت نابهنگام ساسان انصاری به جمع قرمزها!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان

بلال کریمی سفیر طالبان در پکن در دیدار با شهاب‌الدین دلاور وزیر معادن این کشور در مورد مسائل مختلف به‌ویژه قراردادهای معادن گفتگو کرد.

دلاور با اشاره به قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو، طلا سمتی در تخار و مس عینک دوم گفت: شرایط سرمایه‌گذاری در بخش صنایع استخراجی افغانستان واضح است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مساعد کرده‌ایم که یکی از شرایط مهم آن فرآوری صد درصد در داخل این کشور است.

وی افزود: تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی می‌توانند در عرصه منابع معدنی افغانستان سرمایه‌گذارای کنند.

در این دیدار کریمی نیز با اشاره به دیدارهایش با سران شرکت‌های قراردادی حوزه نفتی آمو و مس عینک در چین گفت سرمایه‌گذاران چینی خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش معادن افغانستان هستند.

پیش از این وزارت معادن افغانستان از آمادگی چینی‌ها برای سرمایه‌گذاری 10 میلیارد دلاری در معادن «لیتیوم» افغانستان خبر داده بود.

چین یکی از کشورهایی است که برای سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان به صورت عملی ورود پیدا کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس